Gå til innhold

Ny kræsj og velkommen tilbake - igjen

Chen

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Tukleren skrev:

Rart de ikke kan fikse spamfilter eller andre ting samtidig.

Jeg mistenker de ikke tør å røre softwaren siden den har en så gammel versjon.

At de klarte å hente fram en backup fra 15. januar betyr hvertfall at de tar backup i ny og ne, det er jo positivt! 🙂

• Like 8

Kanskje dette forumet ikke var det rette stedet for å skrive mine memoarer alikevel? Må lage en backup selv sånn i tilfelle det blir helt borte.

Kanskje noen en dag vil lage en serie om meg. Hvem vil spille i hovedrollen lurer jeg på. Kanskje en av dere gutta her på forumet. Kan bli fryktelig mye puling i den rollen. Men må også være åpen for alt. Er ikke bare damer som skal harves over i den rollen.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 4

Takk for den😁. Jeg opprettet bruker 16. Januar etter lang tids "forumsølibat" og siden alt etter 15.jan er slettet så ble profilen også slettet. Ikke det store tapet for noen av oss at mine skriblerier ble slettet, men irriterende allikevel. 

Jeg prøver igjen. Nå med en evo utgave. Nemlig Jabra versjon 2😅

Endret av Jabra2
  • Like 5
55 minutter siden, Langbein skrev:

Nå begynner jeg faktisk å bli temmelig lei av @Villiss. Har holdt på i lang tid å slette han, selv om jeg har blokkert han.

Meg også!

Det virker som om du bare kan «ignorere» en bruker, men det blokkerer dem ikke, og du ser fortsatt at de har lagt ut innlegg på alle hovedmenyene. Det er skikkelig slitsomt.

Dette nettstedet kunne virkelig trengt et alternativ for full blokkering.

• Like 1
14 timer siden, Testdriver skrev:

Kanskje dette forumet ikke var det rette stedet for å skrive mine memoarer alikevel? Må lage en backup selv sånn i tilfelle det blir helt borte.

Kanskje noen en dag vil lage en serie om meg. Hvem vil spille i hovedrollen lurer jeg på. Kanskje en av dere gutta her på forumet. Kan bli fryktelig mye puling i den rollen. Men må også være åpen for alt. Er ikke bare damer som skal harves over i den rollen.

Ørjan Burøe blir sikkert bra.

• Thanks 1