Skrevet Februar 8Feb 8 Enda en ny kræsj. Denne gangen har de rullet tilbake betydelig med tid. Jeg vet ikke hvor mye, men jeg mistet mange PM og minst 400 poeng.
Skrevet Februar 8Feb 8 Moderatorer Heisann Ser ut som de har stilt tilbake til 15. januar denne gangen
Skrevet Februar 8Feb 8 Moderatorer 3 minutter siden, HerrSerr skrev: Fortsetter dette blir jeg aldri Grand Master så jeg kan trekke meg tilbake. Ground hog day
Skrevet Februar 8Feb 8 Forfatter 23 minutter siden, HerrSerr skrev: Fortsetter dette blir jeg aldri Grand Master så jeg kan trekke meg tilbake. Samme! 🤪
Skrevet Februar 8Feb 8 Utrulig irriterende. Mistet pm'er og en review. Begynner å tvile litt på fremtiden til dette forumet skal dette fortsette.
Skrevet Februar 8Feb 8 22 minutter siden, Tukleren skrev: Rart de ikke kan fikse spamfilter eller andre ting samtidig. Jeg mistenker de ikke tør å røre softwaren siden den har en så gammel versjon. At de klarte å hente fram en backup fra 15. januar betyr hvertfall at de tar backup i ny og ne, det er jo positivt! 🙂
Skrevet Februar 9Feb 9 Kanskje dette forumet ikke var det rette stedet for å skrive mine memoarer alikevel? Må lage en backup selv sånn i tilfelle det blir helt borte. Kanskje noen en dag vil lage en serie om meg. Hvem vil spille i hovedrollen lurer jeg på. Kanskje en av dere gutta her på forumet. Kan bli fryktelig mye puling i den rollen. Men må også være åpen for alt. Er ikke bare damer som skal harves over i den rollen.
Skrevet Februar 9Feb 9 Jeg ser innlegg tilbake til 14. januar, men jeg mistet ganske mange innlegg, mange direktemeldinger og over 200 poeng. Det er synd, for jeg hadde nettopp lagt ut et innlegg som fortalte dere alle livets hemmeligheter da nettstedet krasjet. Og nå kan jeg ikke huske hva det var...
Skrevet Februar 9Feb 9 33 minutter siden, Natt skrev: Og nå kan jeg ikke huske hva det var... Det var ikke du som la ut en alternativ møteplass, anbefalte en side å legge et bokmerke på?
Skrevet Februar 9Feb 9 20 minutter siden, Nelson skrev: Det var ikke du som la ut en alternativ møteplass, anbefalte en side å legge et bokmerke på? Ikke meg, dessverre, og nå antar jeg at den er borte med alle de andre innleggene.
Skrevet Februar 9Feb 9 Jaja, i det minste er det godt å se at vi ikke har mistet vår kjære @Villiss eller hans mange underholdende innlegg.... 🙄 Endret Februar 9Feb 9 av Natt
Skrevet Februar 9Feb 9 Takk for den😁. Jeg opprettet bruker 16. Januar etter lang tids "forumsølibat" og siden alt etter 15.jan er slettet så ble profilen også slettet. Ikke det store tapet for noen av oss at mine skriblerier ble slettet, men irriterende allikevel. Jeg prøver igjen. Nå med en evo utgave. Nemlig Jabra versjon 2😅 Endret Februar 9Feb 9 av Jabra2
Skrevet Februar 9Feb 9 Begynner å bli slitsomt dette, kanksje det hadde vært bedre å sette opp en Captcha for pålogging.
Skrevet Februar 9Feb 9 11 minutter siden, Thermos skrev: Begynner å bli slitsomt dette, kanksje det hadde vært bedre å sette opp en Captcha for pålogging. Alt dette! 🏆
Skrevet Februar 9Feb 9 Moderatorer 4 timer siden, Natt skrev: Jaja, i det minste er det godt å se at vi ikke har mistet vår kjære @Villiss eller hans mange underholdende innlegg.... 🙄 Nå begynner jeg faktisk å bli temmelig lei av @Villiss. Har holdt på i lang tid å slette han, selv om jeg har blokkert han.
Skrevet Februar 9Feb 9 55 minutter siden, Langbein skrev: Nå begynner jeg faktisk å bli temmelig lei av @Villiss. Har holdt på i lang tid å slette han, selv om jeg har blokkert han. Meg også! Det virker som om du bare kan «ignorere» en bruker, men det blokkerer dem ikke, og du ser fortsatt at de har lagt ut innlegg på alle hovedmenyene. Det er skikkelig slitsomt. Dette nettstedet kunne virkelig trengt et alternativ for full blokkering.
Skrevet Februar 9Feb 9 1 time siden, Langbein skrev: Nå begynner jeg faktisk å bli temmelig lei av @Villiss. Har holdt på i lang tid å slette han, selv om jeg har blokkert han. Jeg dobbler belønningen nå🤑🤣
Skrevet Februar 9Feb 9 For de som ikke fikk det med seg sist, bokmerk https://rentry.co/noresk for oppdateringer hvis vi går ned igjen.
Skrevet Februar 9Feb 9 14 timer siden, Testdriver skrev: Kanskje dette forumet ikke var det rette stedet for å skrive mine memoarer alikevel? Må lage en backup selv sånn i tilfelle det blir helt borte. Kanskje noen en dag vil lage en serie om meg. Hvem vil spille i hovedrollen lurer jeg på. Kanskje en av dere gutta her på forumet. Kan bli fryktelig mye puling i den rollen. Men må også være åpen for alt. Er ikke bare damer som skal harves over i den rollen. Ørjan Burøe blir sikkert bra.
Skrevet Februar 9Feb 9 Hva med å innføre en inntaksstopp en periode for å få litt ro på forumet? Det er vel et lite antall personer som har det morsomt med å ødelegge.
Skrevet Februar 9Feb 9 2 timer siden, B James skrev: Hva med å innføre en inntaksstopp en periode for å få litt ro på forumet? Det er vel et lite antall personer som har det morsomt med å ødelegge. Det "finnes ikke" noen admin eller moderator her dessverre. Enklere å lage seg en bruker her enn å slå på tv'n uansett om en har nick Jabra eller Villass🙄