Gå til innhold

Kunde tatt i Fredrikstad

Yolo78

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Han kunne jo bare ha sagt at han hadde avtalt å kjøpe en gjenstand fra finn.no og at denne adressen var oppgittt :)

Njaa, njoo... Ikke sikkert! Om han ble tatt i bare netto'n med pungen innsmurt i babyoil ;)

Endret av Gaggball
  • Like 1
  • Haha 5
26 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Han kunne jo bare ha sagt at han hadde avtalt å kjøpe en gjenstand fra finn.no og at denne adressen var oppgittt :)

Ville ikke det naturlige oppfølgingsspørsmålet være: Kan du vise chatten på Finn? Hvis ikke, så får du bot nå likevel, og kan evt. klage i ettertid. 🤷‍♂️

Det å tie er sikkert best, gjør det.

Men jeg ville likevel prøvd å oppføre meg naturlig. Virke rolig og selvsikker, og sagt at jeg besøkte en venn, noe som IKKE er en løgn for alle eskorter er mine venner ☺️

Så hadde jeg spurt hva det gjaldt, og siden politiet hater småprat med sivile ville de vinket meg vekk. Så jeg ville gjort det motsatte av å tie. 
Det er veldig mistenksomt å bare stå der og ikke si noe, det kunne like godt stått «horekunde» over panna mi.

Disclaimer, ikke hør på mitt råd.

• Like 3
  • Thanks 2