Gå til innhold

Med Journalister på slep

Anbefalte innlegg

Politiet har vært i Porsgrunn og ryddet med Journalister på slep har jeg fått høre. Jeg kommer meg ikke rundt for å se men de fleste massasje salonger der er lyset slukket. Da er vel jentene uten inntekt og kan gå på NAV? Til kundene så betyr dette lite for de fleste har bil og innen to timer så er det 80 - 90 massasjesteder og flere 100 enkeltstående jenter. Ei av de stengte stedene som havnet i avisen var huset i Hovenga. Med Thai Montra. Nå har hun annonse hvor hun nå måtte befinne seg. Det er på tide å fjerne diverse lover og la jentene jobbe i fred.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1

Nå har jeg forstått det slik at Thai Montra er et av stedene som ikke tilbyr noe ekstra, bortsett fra en hj på slutten selvsagt, så litt rart at akkurat hun skulle bli kastet ut. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg her?

Nå er selvsagt ikke en hj heller innafor i forhold til loven, men om alle som tilbyr det skulle blitt kastet ut hadde det ikke vært mange igjen.

Kjørte meg en tur gjennom Porsgrunn i dag , for og se på ståa med åpne Thai salonger. De to nederste i storgata var mørke, (122 og 133) Storgata 155a og

Hallsgate 5 lyser neonskilt med open , samme hos Thai Montara i Hovenga. Så får vi se hvor lenge de får holde oppe, før Ta er på sensajons jakt igjen. 
Rart igrunn at det stort sett er ta og ikke alle avisene her i fjorden ? 

• Like 1
  • 4 weeks later...
På 7.1.2026 den 15.17, triacle skrev:

Kjørte meg en tur gjennom Porsgrunn i dag , for og se på ståa med åpne Thai salonger. De to nederste i storgata var mørke, (122 og 133) Storgata 155a og

Hallsgate 5 lyser neonskilt med open , samme hos Thai Montara i Hovenga. Så får vi se hvor lenge de får holde oppe, før Ta er på sensajons jakt igjen. 
Rart igrunn at det stort sett er ta og ikke alle avisene her i fjorden ? 

Hallsgate 5 der er det jo ei "gammel" dame som ikke spriker med beina. Hun i Hovenga spriker heller ikke med beina. Både storgata 122 og Jernbanagata har slått av lyset for litt siden. Hun i Jernbanagate vet jeg har vært syk lenge og hadde vikar.