Gå til innhold

Sugardating - generelt

Vestfold68

Anbefalte innlegg

Setter den bare inn her i Oslogruppa, da de fleste fra den siden er i Oslo.
For meg kommer det opp rødt flagg når du får henvendelse fra en på Sugardating med forslag om treff eller de ønsker kontakt, og så ser du at de IKKE har vært inne på profilen din og sett på den en gang. Hender det samme hvis man kontakter ei der inne og så får hyggelig svar med forslag til treff og de IKKE ser på profilen til den de ønsker treff med. Da er det bare å trekke seg unna!

3 timer siden, Vestfold68 skrev:

Setter den bare inn her i Oslogruppa, da de fleste fra den siden er i Oslo.
For meg kommer det opp rødt flagg når du får henvendelse fra en på Sugardating med forslag om treff eller de ønsker kontakt, og så ser du at de IKKE har vært inne på profilen din og sett på den en gang. Hender det samme hvis man kontakter ei der inne og så får hyggelig svar med forslag til treff og de IKKE ser på profilen til den de ønsker treff med. Da er det bare å trekke seg unna!

Jepp, helt enig, det er min erfaring i nær sagt alle tilfeller, da gidder jeg ikke svar engang, bare blokkerer de asap. har forresten blokkert over 100 profiler på SD, så det sier litt om scam nivået der for tiden. men ekte jenter finnes, så må bare lete litt;-)

4 timer siden, Babehunter skrev:

Hva tenker du funker bedre innen denne sjangeren? 

Jeg var veldig aktiv på SD i fortiden. Har hatt mange fine møter, men kvaliteten har bare droppet og siste møte jeg hadde avtalt møtte hun ikke opp. Da hadde jeg booket hotell og sto og sparket grus på Oslo S. Etter covid ble det mer og mer krevende og masse snaps før vi fikk møtene på plass.

Jeg vet mange har flyttet til tinder og skriver at de betaler for møter og får napp den veien.