Gå til innhold

Alt du kan vite om Norske Dina

Karius

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Karius skrev:

Selges høystbydende 

Der kom den ja, starter året med litt utpressing. Det er maks 2-3 stykker her inne som påstår at de har truffet Dina og resten av oss vil ikke ha noe med henne å gjøre. Du er ikke den første som prøver seg og akkurat som forrige gang så er det ingen som kommer til å betale deg en eneste krone og du kommer ikke til å legge ut noe ekte info...

• Like 4
  • Thanks 1
20 minutter siden, Krokodillen skrev:

Ingen har besøkt henne, kjerringa er ikke ekte og flere fake kontoer her som bare skriver falske reviews. 

Neida. Hun er ekte. Dina har blitt en markant figur i Oslos underverden. Hun kjenner i allefall en av de aller største gutta i Norges underverden....og da snakker jeg om "landslags spiller" for å bruke et fotball uttrykk

Han jeg snakker om er en av Norgest mest notoriske og kjente aktør i underverden...

• Like 1
12 minutter siden, Karius skrev:

Neida. Hun er ekte. Dina har blitt en markant figur i Oslos underverden. Hun kjenner i allefall en av de aller største gutta i Norges underverden....og da snakker jeg om "landslags spiller" for å bruke et fotball uttrykk

Han jeg snakker om er en av Norgest mest notoriske og kjente aktør i underverden...

Har bilde av dem begge to skikkelig rusa på lsd og ecstasy 

Kan legge det ut her hvis folk er interessert 

Hele den nye leiligheten til Dina ble rasert i et raseri anfall av Dina selv i en eller annen form for dyp psykose 

Det er blitt satt spørsmålstegn ved om at hun muligens har noen diagnoser som ble trigget av rusen

1766837126162.jpg.c62201788e73e07fe55be42cec0add3f.jpg

TV ble knust med hammer av Dina selv

11 minutter siden, Karius skrev:

Dette er en kompleks sak

Nei det er rimelig enkelt; enten så ønsker Dina at du skal presse hennes kunder eller så gjør du dette på egenhånd eller for noen andre.

5 minutter siden, Karius skrev:

Har bilde av dem begge to skikkelig rusa på lsd og ecstasy 

Kan legge det ut her hvis folk er interessert 

Tror ikke på deg...

• Like 2
4 minutter siden, Tukleren skrev:

Nei det er rimelig enkelt; enten så ønsker Dina at du skal presse hennes kunder eller så gjør du dette på egenhånd eller for noen andre.

Tror ikke på deg...

Ja🤣 ikke mange som tror det nei...men jeg har mobilen hennes så tenk deg selv...her overgår virkeligheten fantasien

3 timer siden, jegern skrev:

Du viser frem en skadet tv, hvem som helst kan ha skadet den? Og om det er din tv så skjønner jeg det godt, din idiot.

Men er enig med @Tukleren, dette er bare tull fra deg, du kan ikke bevise noenting. Ikke før og ikke nå.

Siden du vet om Noresk så mistenker jeg du er Otono, men det er bare min teori.

De som har besøkt Dina vil kjenne igjen TV og TV benken

4 timer siden, Karius skrev:

Ikke hvis jeg har slått av Finn appen

Alle telefoner som er skrudd på og mottar signal fra en basestasjon kan spores. Ikke like nøyaktig som med «find my phone» men likevel nok til at du kan bli funnet. Hiv telefonen på havet, og hopp gjerne etter..

Hvis noe av det du skriver er sant så håper jeg jenta får den hjelpen hun trenger av bedre venner enn deg.

Det finnes ingen her som er interessert i det du selger, her er vi bare anstendige horebukker som ikke vil grafse i andres privatliv. 😇😁

• Like 10
  • Thanks 4

Vis jeg har forstått riktig, så er dette blitt en markeds plass for salg av elektronikk.

Vil derfor ta anledningen til å selge den gamle telefonen til tototre.
Den går til høystbydende.
Den inneholder nummeret til de 3 faste, med et eksklusivt nummer til verdens minste massasje studio.

1_SoscaYo0dYxK2WO_M9mtXw.png

• Like 2
  • Haha 5