Gå til innhold

Falsk kunder

exposer

Anbefalte innlegg

Men er du sikker på at ikke dette er et tilfelle av identitets tyveri?
Vis du har identiteten til en person, så er ikke veien lang til å få et sim kort.

Det eneste jeg sier er, ikke del informasjon eller bilder av personer uten 100% sikkerhet i at informasjonen du kommer med er ekte.

Dere må slutte med denne besettelsen av at jeg driver med å doxxe klienter. Jeg gjorde det én gang, ved en feiltakelse. Jeg oppbevarer ikke engang de fungerende iPhonene mine jeg bruker til annonsen og har null kunde opplysing.Jeg har tre eller fire tidligere klienter på den private telefonen min.

Det er helt sikt..

• Like 3
Akkurat nå, TitsMann skrev:

Dere må slutte med denne besettelsen av at jeg driver med å doxxe klienter. Jeg gjorde det én gang, ved en feiltakelse. Jeg oppbevarer ikke engang de fungerende iPhonene mine jeg bruker til annonsen og har null kunde opplysing.Jeg har tre eller fire tidligere klienter på den private telefonen min.

Det er helt sikt..

Det er et mindretall av brukere her som aldri vil klare å komme seg videre.
De har ikke lyst.

Mitt beste råd til ei eskorte må være å holde seg langt unna noresk.
Fordi et mindretall av brukerne her har et veldig dårlig kvinne syn.. 🧐

17 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Det er et mindretall av brukere her som aldri vil klare å komme seg videre.
De har ikke lyst.

Mitt beste råd til ei eskorte må være å holde seg langt unna noresk.
Fordi et mindretall av brukerne her har et veldig dårlig kvinne syn.. 🧐

Jeg har selv blitt avslørt. Jeg måtte flytte og sove på vandrerhjem i noen dager, og etter at jeg forlot min forrige adresse, kom to menn bevæpnet med kniver seg inn i den gamle adressen min. Det var til og med i nyhetene. Jeg har problemer med å jobbe igjen, og jeg holder den nye adressen min veldig skjult. Det er veldig farlig å jobbe som eskorte her i Norge.Det er alltid noen med psykiske problemer som gjør denne typen falske bestillinger. Noen prøvde å svindle meg på VIPPS går og sendte meg en falsk kvittering.

Noresk er ikke som for,men jeg er login 24/7.Har ingen andre profil og har ingen plan til oddelagt her.Hva skal jeg vinne med det?Jeg er på skole ferie,derfor jeg svare i dag..

• Like 2