Gå til innhold

Strippebar

Featured Replies

Skrevet

Litt på kanten av eskorte her, men på hvilken bar  er de best/finest damen ?

Skrevet
  • Moderatorer
18 minutter siden, Larsm1 skrev:

Litt på kanten av eskorte her, men på hvilken bar  er de best/finest damen ?

Sikkert i Oslo. Fins det strippebarer i andre byer i Norge?

Strippebarer er forresten oppskrytt. Har vært på strippebar kun en gang, og det var i Oslo. Det kostet meg skjorta. Var ikke verdt pengene.

Skrevet
20 timer siden, Langbein skrev:

Strippebarer er forresten oppskrytt. Har vært på strippebar kun en gang, og det var i Oslo. Det kostet meg skjorta. Var ikke verdt pengene.

Jeg var også på strippebar i Oslo.Ikke det helt store.

Skrevet
På 24.12.2025 den 0.58, Langbein skrev:

Finnes det ikke i Trondheim? 

En venn fortalte meg at det er stripperbar i Trondheim da han bodde dit.

Skrevet
1 time siden, Robin69 skrev:

Finnes det ikke i Trondheim? 

En venn fortalte meg at det er stripperbar i Trondheim da han bodde dit.

Dreams Showbar i Munkegata.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg er stadig imponert over at så mange her ikke har hørt om Google.. men...

Strippebarer er det noen av - men ikke mye å skryte av. Det er som regel tigging om ladies drinks, champagne, private show og den slags.

I Oslo er det vel såvidt jeg vet 2-3 stykker igjen:

String https://string.no/?gad_source=1&gad_campaignid=22975466599&gclid=CjwKCAiAtLvMBhB_EiwA1u6_Pg-1hrhaqgQacNnJC7Z79rvrv5NcoRQg3MOIzEi2xCBC7BGVJnwMFRoCXW4QAvD_BwE

Blaze http://blaze.no/

Lotus https://lotusshowbar.no/?gad_source=1&gad_campaignid=21752062464&gclid=CjwKCAiAtLvMBhB_EiwA1u6_PlUT5GmyjMfaSqAtwpsCXNPjqJslWujkT72WKAaIj3ub88bJmkTSOBoCJD8QAvD_BwE

Tidligere så var det flere - men de har etterhvert fått dukken en etter en....

I Bergen var det en rett ved hotell Norge. Den finner jeg ikke igjen.

I Trondheim er det...

Dreams https://www.dreams.no/

Er du heldig så treffer du en snasen dame, avtaler et privat show og så blir du sugd bak et forheng. Som meg på en av disse i Oslo. Men det er mange år siden.

Endret av karsten

Skrevet

Dreams.

Mange år side nå 🤔

Sikkert 10 år siden.

Hade ei mørk jente som var nydelig.

Fingerknullet henne i baren mellom økterne.

• 1 month later...
Skrevet

Noen av forumbrukere som jevnlig besøker strippebarer? Jeg vil jo tro at vi som frekventerer her på forumet synes at det er bortkasta penger? 

Skrevet
20 minutter siden, Chen skrev:

Noen av forumbrukere som jevnlig besøker strippebarer? Jeg vil jo tro at vi som frekventerer her på forumet synes at det er bortkasta penger? 

Ja det er sjelden det kommer noe ut av det, men unntak finnes. 

Jeg har aldri lagt igjen store penger på strippebarer hverken i Norge eller utlandet. 

For et par år siden stakk jeg og en kamerat innom en strippebar som ligger i en sidegate nederst i Karl Johans gate.  Det kom ei jente til bordet og jeg spanderte en drink. Etter å ha sett henne i "stanga" så ble jeg mer enn normalt yr. Hun satte seg ved siden av meg igjen, og praten gikk lett. Nydelig polsk jente. 

Hun kunne be seg fri tidligere neste kveld, og siden jeg hadde to netter i Oslo så ble vi enige om å gå ut å ta en drink sammen på en litt rolig bar i en sidegate av dronning Eufemias gate. 

Hun ble natta over hos meg, og søvn ble det lite av kan jeg love🥂🍾🔥.

Hun er innimellom på sd under alias Margot9, 35

Så unntak finnes, men å blafre med seddelbunken eller platinium card på strippebar kommer det sjelden noe ut av. 

Skrevet

Betalte du noe for natta?

Jeg tenkte du fikk en fin "audition" før du kjøpte 😄

Men å besøke strippebar for kun å se, men ikke røre, det er vel noe vi her inne sjeldent gjør vil jeg tro. Kanskje hvis det er et eller annet utdrikkningslag, men det er kanskje og "ut" nå.

Skrevet
1 minutt siden, Chen skrev:

Betalte du noe for natta?

Jeg tenkte du fikk en fin "audition" før du kjøpte 😄

Men å besøke strippebar for kun å se, men ikke røre, det er vel noe vi her inne sjeldent gjør vil jeg tro. Kanskje hvis det er et eller annet utdrikkningslag, men det er kanskje og "ut" nå.

Ja alt var selvsagt helt gratis🤣

Hahaha å få ei natt med ei slik jente gratis, da ville jeg nok måtte ha litt mer enn C-kjendis status😎😅

Men kun en drink, og ingenting mer utgifter på strippebaren. Neste kveld fløy pengene🤑, men ikke mer enn hva en natt med ei vakker jente fra sd normalt forlanger. 

Skrevet
7 minutter siden, Jabra2 skrev:

Ja alt var selvsagt helt gratis🤣

Hahaha å få ei natt med ei slik jente gratis, da ville jeg nok måtte ha litt mer enn C-kjendis status😎😅

Men kun en drink, og ingenting mer utgifter på strippebaren. Neste kveld fløy pengene🤑, men ikke mer enn hva en natt med ei vakker jente fra sd normalt forlanger. 

Er nok bare vår kjære "Matt Damon" her inne som får ekstra tjenester gratis.

Skrevet

Pengene går raskt på strippeklubb, og damene der er sjeldent noe bedre enn på RE, så da går jeg heller rett på sak.

har dog vært innom alt av klubber i Oslo, går kanskje 2-3 ganger i året. Digg å ta noen pils på disse klubbene og bare nyte utsikten i ny og ne.

Skrevet
9 minutter siden, John Galt skrev:

Digg å ta noen pils på disse klubbene og bare nyte utsikten i ny og ne.

Er det ikke slitsomt med damer som prøver å få påspandert drinker? 

Skrevet

Joda, men gøy allikevel!