Gå til innhold

Om jeg hadde vunnet lotto...

Pikkleif

Anbefalte innlegg

Hva hadde du gjort om du vant stort i  lotto?

Jeg hadde reist på sexturne, der jeg hadde som mål å pule ei fra hvert land fra hele verden. Hadde ikke trengt å besøke hvert land, men kunne importert dem til hvor jeg befinner meg på en strand en eller annen plass i verden. 

Og så klart masse annet. Men det var første tanken som slo meg 😂

• Like 2
  • Haha 6

Jeg ville bruke pengene til å lage en «tidsmaskin med simultan løkke», en enhet som ville tillate meg å eksistere både i det virkelige liv og i en tidsløkke i min egen setting.

Mens jeg fortsatte med hverdagen min, ville jeg stille den inn for å gi meg en endeløs uke i Pattaya, slik at jeg kunne knulle meg gjennom byen.

• Like 1
  • Haha 4
  • 2 weeks later...

Da skulle jeg ha alliert meg med en av dere yngre gutta her på forumet som har skikkelig utholdenhet og stamina.

Jeg skulle ha slikket så mye fitte jeg orket, jeg elsker å slikke fitte! Også kunne jeg ha sittet å sett på at min langt yngre kollega gav dem pikk i lange baner.

Noen har sjåfør for å kjøre bilen og jeg ville hatt sjåfør for å kjøre damene. Blir så sliten selv.

• Like 6
  • 2 weeks later...