Ox1 Skrevet Tirsdag klokken 22:41 Share Skrevet Tirsdag klokken 22:41 GENERELL INFORMASJON: Navn: Davina Nasjonalitet: Thai Kontaktform: Whatsapp Omtrentlig dato: Desember 2025 Lokasjon: Salong i sentrum (Jasmin) Lokasjonsstandard: God - 4 lukkede rom for massasje - rent og ryddig bad med dusj Pris: 600 / 800 NOK => 30/60 minutter - kun massasje. Ekstra: Full pakke med gummi - 45 minutter alt inkludert 2000 NOK Alder: Oppgir 33 og er nok ikke langt unna sannheten Røyk: Vet ikke Annonsebilder: Ekte bilder som gir et korrekt inntrykk GENERELT INNTRYKK: Hygiene: God Ansikt: Som vist på bildene i annonsen - vakkert Kropp: Lenge siden jeg har fått kjenne på en slik myk og deilig kropp. En flott liten dame. Bryst: C-bryst med gode brystvorter til å suge på og leke med. Naturlige? Nja... Bakende: Perfekt liten stuss Piercinger: Ingen Tatoveringer: Et par uskyldige på armene Fysiske defekter: Ingen Holdning: Vennlig og høflig innledningsvis. Flørtende og villig etter hvert Språk: God blanding av svorsk og engelsk TJENESTEKVALITET: Massasje: En veldig behagelig oljemassasje med diskret berøringer de riktige stedene. Kysser: Nei OWO: Nei Vaginal sex: Ja Anal sex: Nei Involvering: Veldig til stede gjennom hele seansen OPPSUMMERT: Det beste: Hele seansen Det verste: Med ekte tungekyss hadde dette vært en innertier for meg Gjenta?: Anytime Anbefalt?: Absolutt Davina dukket opp i nærområdet mitt for litt siden. Hun er en av dem som for meg stikker seg ut med sine ekte bilder og vakre fremtoning. Tok kontakt kvelden før og fikk ganske raskt et svar. Avtalte et tidlig morgenmøte, men det viste seg å være i overkant tidlig for henne. Egentlig for meg også. Fikk likevel kontakt og gjorde en ny avtale et par timer senere. Hun viste meg inn til massasjebenken og vi avtalte 45 minutter. Det som overrasket meg på dette tidspunktet var at hun ikke nevnte betaling eller pris før det hele startet. Vanligvis står betaling som første punkt på agendaen. Jeg parkerte face down på massasjebenken og hun begynte fra føttene på en behagelig oljemassasje. Hun jobbet seg oppover baksiden av kroppen min uten noen store signaler om noe mer enn massasje. Riktignok streifet en knoke eller to innom pungen et par ganger under behandling av lårene, men ikke noe som vekket noe som helst. Etter hvert ble jeg bedt om å snu meg, og da kom det første lille signalet om at her kan det bli mer enn massasjen. "Oi-oi" glapp det ut av henne samtidig som hun pirket litt borti godsakene. Så var det samme massasjeprosedyre fra føttene og oppover, og da hun passerte baller og pikk sørget hun for at det ble liv i leiren. Hele tiden hadde hun sittet oppå meg på benken, men nå stilte hun seg opp på gulvet ved siden av benken og lurte på om jeg likte østers? Det var først når hun sa at hun likte slangen min og nevnte at hun selv hadde østers at jeg tok signalet. Spørsmålet nå var i grunnen hva jeg kunne tenke meg å bruke "østersen" til, og det var først nå at pris og betaling dukket opp. Selvfølgelig kunne jeg tenke meg full pakke med denne vakre kroppen og utropsprisen på 2500 ble raskt rundet ned til 2000. Hun vrengte av seg det lille hun hadde av tøy, krøp opp på benken og satte seg skrevs over magen min. Etter å ha sugd litt på to deilige brystvorter trakk jeg henne opp til haka slik at jeg enkelt kunne smake på hennes saftige lille "østers". Hun likte tydeligvis behandlingen og lekte med brystene sine mens jeg slikket og sugde "østers". Så snur hun seg, trer gummien på og inviterer til 69. Jeg fortsatte å nyte "østers" mens hun ga meg en kort, men deilig BJ. Nå måtte jeg bare la "slangen" og "østersen" få kjenne på hverandre. Uten å snu seg mot meg, skiftet hun raskt fra å sitte på ansiktet mitt til å sitte på pikken min - såkalt reverse cowgirl. Dette er en stilling jeg ikke synes gir meg så mye, så jeg inviterte til forandring. Stående på gulvet og bøyd over benken ble det en deilig doggy før jeg til slutt snudde henne rundt og tok henne stående forfra. Jeg tok et fast tak i håndleddene hennes for å unngå at jeg pulte henne av benken. Da hun til slutt knep sammen leppene og stønnet "kom kom kom" var det bare å slippe løs hele satsen og spenningen. Et skikkelig deilig knull. 13 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/17319-davina-davina2424/
Anbefalte innlegg