Skrevet Desember 15, 2025 Des 15 Nå mener noen jeg burde gå i psykiatrien så jeg ikke får behov for og holde en jente i hånden. Hvorfor tror alle det må være noe galt alltid ? Hensikten er ikke farlig. Og jeg er jo ikke helt hjerneskadet heller. Men ser bare verden fra andre vinkler
Skrevet Desember 15, 2025 Des 15 Du har 400 innlegg på et forum hvor alle hater deg, skal du ta hintet snart og slutte å være her?
Skrevet Desember 15, 2025 Des 15 Moderatorer 2 timer siden, Tukleren skrev: Du har 400 innlegg på et forum hvor alle hater deg, skal du ta hintet snart og slutte å være her? Jeg tipper at dersom ingen svarer lilletom og han ikke får respons, så går han lei til slutt. Stjerne i boka til deg, @Tukleren, for at du ikke siterer det han skriver. Så slipper jeg og mange med meg som har blokkert han å lese alt tullet som han lirer ut av seg. Endret Desember 15, 2025 Des 15 av Langbein
Skrevet Desember 15, 2025 Des 15 Jeg er så glad for at jeg tok det gode rådet om å blokkere ham. Jeg aner ikke om Tom fortsatt kan se innleggene mine, men hvis han kan det, vil jeg gjengi en av favorittfrasene mine som jeg lærte da jeg jobbet i Storbritannia på slutten av 1980-tallet: "Let’s play a game of fuck off. You go first."