Gå til innhold

Noen som har vært hos denne dama?

izac

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
På 13.12.2025 den 10.55, Bergenfant skrev:

Hvorfor spør du andre her inne istedenfor å søke selv ? Begge dine poster er spørsmål som er søkbare her. Foretok ett søk på Lucy. Fikk treff umiddelbart.

Ett søk på kun Lucy gir ingen opplysninger om Lucy65.  Men, ja. Du får en mengde treff i søket .  

• Like 1

Hei Larsens. Da jeg søkte brukte jeg linken som izac kopierte inn på Lucy65, og søkte direkte på noresk. Kanskje jeg ikke var spesifikk nok, men brukte den linken som er på Lucy65. Fikk den gang to umiddelbare treff. Forsøkte igjen nå nettopp og fikk umiddelbart to treff igjen. Poenget mitt til izac var egentlig at han mest sannsynlig ville spare tid på å søke selv. Svar her kan ta tid. Pluss at svært mange slenger ut spørsmål om noen kan gi dem opplysninger istedenfor å gjøre disse enkle søkene selv. På izac sitt andre spørsmål gjorde jeg også ett raskt søk på noresk. Dette søket gav meg 4845 svar. 

image.thumb.png.20caf9e0f9e621b80b97e7aa23248ce0.png