Gå til innhold

Kalens eventyr

Kalen-71

Anbefalte innlegg

Jessica - RE-link

By: Stavanger

Pris: 3000 (60 minutter)

Tjenester: standard + owo

Bildelikhet: middels god

Jeg fikk en bomtur denne uken, og da tenkte jeg at jeg kunne ta meg en tur til Jessica i stedet. Jeg har undret meg i lengre tid over at hun har 60+ gode reviews og nesten alle virker meget begeistret og skriver mye av det samme. Etter å ha møtt henne, forstår jeg hvorfor selv om hun ikke vil bli en av mine favoritter - av forskjellige årsaker. Det er sjeldent jeg har følt meg så velkommen som hos Jessica. Veldig imøtekommende dame, og jeg fikk noe alkoholfri øl som en start mens vi pratet om litt løst og fast. Jeg visste at jeg muligens ville bli tilbudt noe godt så jeg stakk innom en butikk og tok med meg 4 mandariner som en liten gave til gjengjeld :) Ja - mandariner var kanskje ikke det sprekeste valget, men relativt trygt. Håper hun liker mandariner 😁 

Jeg fant henne i en flott leilighet noe utenfor Stavanger sentrum, med gode dusjefasiliteter. Det var litt krøll med å finne fram til den oppgitte adressen pga. google maps slo seg vrang og jeg gikk de siste 500 meterene. Men fant fram til slutt noen minutter før avtalt tid. Da fikk jeg beskjed at hun trengte 10 minutter til. Ikke noe problem det. Men etter disse 10 minuttene fikk jeg beskjed om å gå til en annen adresse i nærheten (smart sikkerhetsmessig !!!), og jeg var nok på plass hos henne 15 minutter senere enn avtalt. Jeg velger å ikke trekke noe for dette da jeg ikke hadde noe hastverk den kvelden. 

Det er lett å slappe av i Jessica sitt selskap. Hun stresser ikke overhodet. Hun er meget flink til å gi kyss, inkl. tungekyss, underveis, og hun utfører en skikkelig god blowjob. Men det trekker litt at hun velger å utføre blowjob på en slik måte at det blir absolutt ingen blikkontakt. Videre ønsket jeg henne på topp, og det er her jeg trekker mest. Hun ligger mye over meg, og det er lite intensitet/bevegelse. Til hennes forsvar - kanskje jeg skulle beskrevet litt mer i forkant hva jeg var ute etter da jeg ikke liker å instruere så mye underveis. Avslutning i misjonær. Jeg har ofte problemer med å komme med gummi, særlig på kvelden rett etter arbeidstid når jeg er litt trøtt, men ikke den kvelden med Jessica. Her måtte jeg holde igjen flere ganger for å ikke avslutte for tidlig. Totalt sett en grei opplevelse. Jessica har en meget flott rumpe på profilen sin, men hun har nok lagt på seg en god del kilo siden bildene ble tatt. Jeg søker stort sett slanke damer når jeg velger eskorte, og Jessica er absolutt ingen slank dame. Det kan være en grunn til at jeg følte litt manglende seksuell entusiasme - pga. jeg så for meg at hun var noe slankere enn det som møtte meg. Men uansett en kjempeflott dame som jeg forstår mange er begeistret for.

Karakter: 7/10

141176_jessica_b7baae1_50e8f429.jpg

141176_jessica_4566b440_826b7e27.jpg

• Like 1
  • Thanks 6