Skrevet Mars 4Mar 4 Akkurat nå, FrOzT skrev: Mer det at jeg lager meg tanker om at snuten åpner døra, eller at de i lobbyen vet hvorfor jeg er der og ringer politiet og sånne ville scenarioer som spinner her nå🤣🤣😅😅 Ha ha. Når du er så erfaren at de tankene forsvinner (stort sett), så blir det enda bedre. Men husk å nyte det likevel 😄
Skrevet Mars 4Mar 4 Akkurat nå, Chen skrev: Ha ha. Når du er så erfaren at de tankene forsvinner (stort sett), så blir det enda bedre. Men husk å nyte det likevel 😄 Skal gjøre mitt beste...Kriss virker som en flott person utfra det jeg ser her og den løpende kommunikasjonen jeg har hatt med henne, så går sikkert fint...og sjangsen for å bli busta av snuten eller hotellansatte er vel heller liten, men tips og råd mottas med takk🤭😇
Skrevet Mars 4Mar 4 9 minutter siden, FrOzT skrev: Skal gjøre mitt beste...Kriss virker som en flott person utfra det jeg ser her og den løpende kommunikasjonen jeg har hatt med henne, så går sikkert fint...og sjangsen for å bli busta av snuten eller hotellansatte er vel heller liten, men tips og råd mottas med takk🤭😇 Kriss er en som jeg har på radaren, og jeg var nære på å bestille henne selv sist hun var i Oslo. Så jeg ser frem til rapporten din. Jeg kan betrygge deg at du ikke er så viktig at folk legger merke til hva du gjør, så kos deg 😄
Skrevet Mars 4Mar 4 2 minutter siden, Chen skrev: Kriss er en som jeg har på radaren, og jeg var nære på å bestille henne selv sist hun var i Oslo. Så jeg ser frem til rapporten din. Jeg kan betrygge deg at du ikke er så viktig at folk legger merke til hva du gjør, så kos deg 😄 Bare min småparanoide hjerne som syns det er morsomt å koke opp skrekkscenarioer🤣😅
Skrevet Mars 4Mar 4 Moderatorer 3 timer siden, FrOzT skrev: Ja må si jeg er litt nervøs helt ærlig...mitt første møte...kjenner meg litt småparanoid og lager meg scenarioer i hodet her nå😅🤣 3 timer siden, FrOzT skrev: Ja må si jeg er litt nervøs helt ærlig...mitt første møte...kjenner meg litt småparanoid og lager meg scenarioer i hodet her nå😅🤣 Jeg sier som @Chen, prøv å nyt øyeblikket mest mulig. Vi har alle vært der. Fortell til eskortejenta at du er nervøs, så hjelper hun deg til å slappe av. De er flinke til det. Det pleier jeg å gjøre. Jeg husker også at jeg var veldig spent da jeg første gang møtte ei eskortejente. Det var omtrent 20 år tilbake i tid. Det skjedde på gamle SAS hotellet i Tromsø. Hun kalte seg for Sjefshøna. Er nok flere av gamlingene her inne som husker henne. Hun fikk meg til å slappe av og det ble mange treff med henne siden.
Skrevet Mars 4Mar 4 1 time siden, Langbein skrev: Jeg sier som @Chen, prøv å nyt øyeblikket mest mulig. Vi har alle vært der. Fortell til eskortejenta at du er nervøs, så hjelper hun deg til å slappe av. De er flinke til det. Det pleier jeg å gjøre. Jeg husker også at jeg var veldig spent da jeg første gang møtte ei eskortejente. Det var omtrent 20 år tilbake i tid. Det skjedde på gamle SAS hotellet i Tromsø. Hun kalte seg for Sjefshøna. Er nok flere av gamlingene her inne som husker henne. Hun fikk meg til å slappe av og det ble mange treff med henne siden. Er ikke så nervøs for henne, som jeg er for at snuten plutselig skal sparke inn døra😂😂 Men som ble nevnt tidligere, er bare hjernen som spiller meg puss😅
Skrevet Mars 4Mar 4 Rapport følger. Møtte Kriss nå i natt..spurte faktisk om jeg kunne hente henne på flyplassen, noe jeg kunne. Hadde en hyggelig kjøretur til hotellet hvor hun fikk meg til å slappe skikkelig av..er som tidlige i nevnt av andre noe større enn på bildene, men ikke nevneverdig for min del. Vel fremme på hotellet ble det tent "levende lys" før hun inviterte meg med i dusjen og gav meg den beste blowjobben i mitt liv der, før det bar til sengs med en god doggy før fyrverkeriet tok løs...deretter tilbød hun en himmelsk massasje som avslutning. 10/10 kommer til å besøke igjen. Og annbefales på det sterkeste!
Skrevet Mars 5Mar 5 Moderatorer Se der ja, @FrOzT. Det gikk jo bra, hun fikk deg til å slappe av og ingen snut på døra. En skikkelig gentleman er du også som hentet henne på flyplassen 😀 Takk for en flott rapport! Kriss er absolutt på lista mi og jeg håper hun kommer nordover til min by også. Endret Mars 5Mar 5 av Langbein
Skrevet Mars 5Mar 5 20 minutter siden, Langbein skrev: Se der ja, @FrOzT. Det gikk jo bra, hun fikk deg til å slappe av og ingen snut på døra. En skikkelig gentleman er du også som hentet henne på flyplassen 😀 Takk for en flott rapport! Kriss er absolutt på lista mi og jeg håper hun kommer nordover til min by også. Ja hun var absolutt verdt det! Så vil anbefale å slå til om du får muligheten😇
Skrevet Mars 5Mar 5 Moderatorer Jeg sendte Kriss en sms og spurte om hun hadde planer om Tromsø-tur. Fikk til svar at jeg måtte bruke WA. Litt rart, siden hun har oppgitt sms som kontaktmetode i tillegg til WA
Skrevet Mars 5Mar 5 Moderatorer 9 timer siden, Langbein skrev: Jeg sendte Kriss en sms og spurte om hun hadde planer om Tromsø-tur. Fikk til svar at jeg måtte bruke WA. Litt rart, siden hun har oppgitt sms som kontaktmetode i tillegg til WA Ikke noe å lure på lengre, @Langbein WhatsApp har kommet for å bli