Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kriss24❤️Miss

Featured Replies

Skrevet
Akkurat nå, FrOzT skrev:

Mer det at jeg lager meg tanker om at snuten åpner døra, eller at de i lobbyen vet hvorfor jeg er der og ringer politiet og sånne ville scenarioer som spinner her nå🤣🤣😅😅

Ha ha. Når du er så erfaren at de tankene forsvinner (stort sett), så blir det enda bedre. Men husk å nyte det likevel 😄

Skrevet
Akkurat nå, Chen skrev:

Ha ha. Når du er så erfaren at de tankene forsvinner (stort sett), så blir det enda bedre. Men husk å nyte det likevel 😄

Skal gjøre mitt beste...Kriss virker som en flott person utfra det jeg ser her og den løpende kommunikasjonen jeg har hatt med henne, så går sikkert fint...og sjangsen for å bli busta av snuten eller hotellansatte er vel heller liten, men tips og råd mottas med takk🤭😇

Skrevet
9 minutter siden, FrOzT skrev:

Skal gjøre mitt beste...Kriss virker som en flott person utfra det jeg ser her og den løpende kommunikasjonen jeg har hatt med henne, så går sikkert fint...og sjangsen for å bli busta av snuten eller hotellansatte er vel heller liten, men tips og råd mottas med takk🤭😇

Kriss er en som jeg har på radaren, og jeg var nære på å bestille henne selv sist hun var i Oslo. Så jeg ser frem til rapporten din. 

Jeg kan betrygge deg at du ikke er så viktig at folk legger merke til hva du gjør, så kos deg 😄

Skrevet
2 minutter siden, Chen skrev:

Kriss er en som jeg har på radaren, og jeg var nære på å bestille henne selv sist hun var i Oslo. Så jeg ser frem til rapporten din. 

Jeg kan betrygge deg at du ikke er så viktig at folk legger merke til hva du gjør, så kos deg 😄

Bare min småparanoide hjerne som syns det er morsomt å koke opp skrekkscenarioer🤣😅

Skrevet
  • Moderatorer
3 timer siden, FrOzT skrev:

Ja må si jeg er litt nervøs helt ærlig...mitt første møte...kjenner meg litt småparanoid og lager meg scenarioer i hodet her nå😅🤣

3 timer siden, FrOzT skrev:

Ja må si jeg er litt nervøs helt ærlig...mitt første møte...kjenner meg litt småparanoid og lager meg scenarioer i hodet her nå😅🤣

Jeg sier som @Chen, prøv å nyt øyeblikket mest mulig. Vi har alle vært der.  Fortell til eskortejenta at du er nervøs, så hjelper hun deg til å slappe av. De er flinke til det. Det pleier jeg å gjøre. Jeg husker også at jeg var veldig spent da jeg første gang møtte  ei eskortejente. Det var omtrent 20 år tilbake i tid. Det skjedde på gamle SAS hotellet i Tromsø. Hun kalte seg for Sjefshøna. Er nok flere av gamlingene her inne som husker henne.  Hun fikk meg til å slappe av og det ble mange treff med henne siden.

Skrevet
1 time siden, Langbein skrev:

Jeg sier som @Chen, prøv å nyt øyeblikket mest mulig. Vi har alle vært der.  Fortell til eskortejenta at du er nervøs, så hjelper hun deg til å slappe av. De er flinke til det. Det pleier jeg å gjøre. Jeg husker også at jeg var veldig spent da jeg første gang møtte  ei eskortejente. Det var omtrent 20 år tilbake i tid. Det skjedde på gamle SAS hotellet i Tromsø. Hun kalte seg for Sjefshøna. Er nok flere av gamlingene her inne som husker henne.  Hun fikk meg til å slappe av og det ble mange treff med henne siden.

Er ikke så nervøs for henne, som jeg er for at snuten plutselig skal sparke inn døra😂😂 Men som ble nevnt tidligere, er bare hjernen som spiller meg puss😅

Skrevet

Rapport følger.

Møtte Kriss nå i natt..spurte faktisk om jeg kunne hente henne på flyplassen, noe jeg kunne. Hadde en hyggelig kjøretur til hotellet hvor hun fikk meg til å slappe skikkelig av..er som tidlige i nevnt av andre noe større enn på bildene, men ikke nevneverdig for min del. Vel fremme på hotellet ble det tent "levende lys" før hun inviterte meg med i dusjen og gav meg den beste blowjobben i mitt liv der, før det bar til sengs med en god doggy før fyrverkeriet tok løs...deretter tilbød hun en himmelsk massasje som avslutning.

10/10 kommer til å besøke igjen. Og annbefales på det sterkeste!

Skrevet
  • Moderatorer

Se der ja, @FrOzT. Det gikk jo bra, hun fikk deg til å slappe av og ingen snut på døra. En skikkelig gentleman er du også som hentet henne på flyplassen 😀

Takk for en flott rapport! Kriss er absolutt på lista mi og jeg håper hun kommer nordover til min by også.

Endret av Langbein

Skrevet
20 minutter siden, Langbein skrev:

Se der ja, @FrOzT. Det gikk jo bra, hun fikk deg til å slappe av og ingen snut på døra. En skikkelig gentleman er du også som hentet henne på flyplassen 😀

Takk for en flott rapport! Kriss er absolutt på lista mi og jeg håper hun kommer nordover til min by også.

Ja hun var absolutt verdt det! Så vil anbefale å slå til om du får muligheten😇

Skrevet
  • Moderatorer

Jeg sendte Kriss en sms og spurte om hun hadde planer om Tromsø-tur. Fikk til svar at jeg måtte bruke WA.

Litt rart, siden hun har oppgitt sms som kontaktmetode i tillegg til WA

Skrevet

De foretrekker WA siden det er kryptert, og meldinger kan slettes i sin helhet. 

Skrevet
  • Moderatorer
9 timer siden, Langbein skrev:

Jeg sendte Kriss en sms og spurte om hun hadde planer om Tromsø-tur. Fikk til svar at jeg måtte bruke WA.

Litt rart, siden hun har oppgitt sms som kontaktmetode i tillegg til WA

Ikke noe å lure på lengre, @Langbein

WhatsApp har kommet for å bli :-)