Gå til innhold

Sugardating på neste nivå - ERFARINGER

John Galt

Anbefalte innlegg

Er interessert i å høre litt hva andre gjør med sugarbabes, som er utover det vi gjør på RE (raske treff på 1 time av gangen). Håper å bli litt inspirert!

Jeg har en ordning med en jente i tidlig 20-årene. Hun har en kontrakt med et driftselskap jeg eier og fakturer en fast sum hver måned. Vi har ikke noe fast opplegg på hvor ofte vi møtes eller andre detaljer som er avtalt. Jeg tar henne ca annenhver måned med på en weekendtur et sted, gjerne et spahotell vi kan kjøre til. Disse helgene bruker jeg å skjemme henne bort med restauranter, massasje osv. Noen ganger kjøper jeg noe til henne som hun får på begynnelsen av reisen, f.eks en kjole, smykke eller undertøy. Disse helgene bruker å være en slags GFE opplevelse, og jeg får pult så mye jeg bare orker. Hun liker spa, og jeg liker å ligge med en bok, og elsker å se opp hver gang hun går for å ta seg et bad. 

Er glad i å prøve nye restauranter, og hun er ofte min +1 her. Gjør dette ca 1 ganger i måneden. Hun bor i kollektiv, så hun kommer noen ganger over å sover oss meg uten at det er noe opplegg.

Skal treffe henne for å diskutere ordningen vår om noen dager, og litt inspirert av BDSM verden hvor de ofte har kontrakter (ikke den typen du tar i tingretten så klart), så har jeg lyst til å foreslå at vi skal etablere dette. Jeg vil ha mer kink og eksprimentering. Ser for meg at det beveger sin i mer BDSM, potensielt sex slave. Ting jeg selv har null erfaring med, men har lyst til å utforske. 

Har du noen erfaring med et fast og langsiktig sugardating forhold?

• Like 8

Jeg har hatt 4 flerårige sukkerforhold, og nåværende er på femte året. Jeg er på talefot med dem alle, og blir ikke forbauset om jeg fortsatt har samme SB om fem nye år.
Alle fire har vært veldig forskjellige. To av forholdene var ganske fokusert på BDSM.
Hvis ikke din SB lener seg i retning av BDSM fra før, hadde jeg nok bare latt den ligge død. Men når det er sagt, opplever jeg det som at avstanden fra SB til sub ikke nødvendigvis er lang.

I mitt tilfelle var det SB som la opp til BDSM, så da var det enkelt å forholde seg til. Der hadde jeg en del erfaring, så da var det ganske enkelt å ta ting i passelig tempo.
Jeg har aldri hatt kontrakt, men har vært veldig forkusert på at jeg er pålitelig for min SB og motsatt. En slik kontrakt er ikke verdt mer enn tilliten mellom de signerende, og hvis ting ikke går smertefritt forstår jeg det som at slike kontrakter like fort lager krøll som de lager orden.
Jeg opplevde i begge tilfeller med SB og BDSM at det var først når tilliten hadde kommet skikkelig på plass at det for alvor tok av. Det kunne til tider oppleves som at både sukker og økonomi bare gikk en vei i forholdet.

Det høres ut som du trenger en sub. Og det høres ut som du har råd til to SB'er. Plenty av suber på SD, men også en god del useriøse. Hva med å etablere en relasjon til ei som er erfaren? Da antar jeg at du blir mye flinkere å dominere veldig raskt. For skal du ha skikkelig utbytte av det, må du være god på det. Jeg kan nesten bli flau når jeg husker hva jeg tenkte i starten.

• Like 1
5 timer siden, Jompa skrev:

Det høres ut som du trenger en sub. Og det høres ut som du har råd til to SB'er. Plenty av suber på SD, men også en god del useriøse. Hva med å etablere en relasjon til ei som er erfaren? Da antar jeg at du blir mye flinkere å dominere veldig raskt. For skal du ha skikkelig utbytte av det, må du være god på det. Jeg kan nesten bli flau når jeg husker hva jeg tenkte i starten.

Takk for svar! Ja, er interessert i sub. Erfaringerene mine med BDSM spacet er begrenset til det jeg finner av Youtube-videoer, så usikker på hvor jeg starter. Du tenker det er best å finne en erfaringen sub som lærer meg å bli en god dom, fremfor at to uerfarne dom og sub utforsker sammen?