Gå til innhold

Hvordan foretrekker du å betale?

John Galt

Hvordan betaler du?  

51 stemmer

1. 1. Hvordan foretrekker du å betale?

• Cash / kontanter
      40
    • Revolut
      9
    • Paypal
      0
    • Crypto
      0
    • Annet
      2

Anbefalte innlegg

Om å opprette burnernummer er for mye stress (og det er nok for over 90% av folka her, la oss være ærlige), så er et enkelt tiltak man kan gjøre for å få ting mindre sus for seg selv å i hvert fall aktivere reservasjon mot nummeropplysning hos operatøren din. Da blir det i hvert fall slik at parasitter av noen bakmenn ikke bare kan søke opp nummeret ditt hos 1881 og gulesider for å finne addresse og alt mulig, når de skal sende ut trusselmeldinger til x antall kunder.

Bra majoriteten forholder seg til cash. Det er ikke vits å ta unødvendige sjanser.

• Like 3
14 timer siden, Isbryter skrev:

Om å opprette burnernummer er for mye stress (og det er nok for over 90% av folka her, la oss være ærlige), så er et enkelt tiltak man kan gjøre for å få ting mindre sus for seg selv å i hvert fall aktivere reservasjon mot nummeropplysning hos operatøren din. Da blir det i hvert fall slik at parasitter av noen bakmenn ikke bare kan søke opp nummeret ditt hos 1881 og gulesider for å finne addresse og alt mulig, når de skal sende ut trusselmeldinger til x antall kunder.

Bra majoriteten forholder seg til cash. Det er ikke vits å ta unødvendige sjanser.

1. reservasjon mot nummeropplysning:    Dette er et must!

2. opprette burnernummer:  Det går vel ikke lenger i Norge, de krever jo ident. Eller har jeg misset et triks?
3.  Cash - alltid, og kun cash. 

Nå er jeg thai-lover, og gjerne de litt eldre - mindre tull, bedre service - synes jeg - så jeg kjører fortrinnsvis uten telefon først.  Bruker kun telefon om det er nødvendig. Ringer aldri for å spørre om ting jeg istedet kan ta på stedet med drop-in.
Har jeg vært der før, kan jeg gå rett på sak, ellers er det 30 min først, og så finner jeg ut av resten underveis :-)

Endret av LongJohn
  • Like 2
  • Thanks 1
4 timer siden, LongJohn skrev:

1. reservasjon mot nummeropplysning:    Dette er et must!

2. opprette burnernummer:  Det går vel ikke lenger i Norge, de krever jo ident. Eller har jeg misset et triks?
3.  Cash - alltid, og kun cash. 

Nå er jeg thai-lover, og gjerne de litt eldre - mindre tull, bedre service - synes jeg - så jeg kjører fortrinnsvis uten telefon først.  Bruker kun telefon om det er nødvendig. Ringer aldri for å spørre om ting jeg istedet kan ta på stedet med drop-in.
Har jeg vært der før, kan jeg gå rett på sak, ellers er det 30 min først, og så finner jeg ut av resten underveis :-)

Jeg bruker en app som heter smsvirtual. Der kan jeg velge et "ip" tlf nr som jeg får registrert whatsapp på. 

Ikke norske nr da. Men jeg bruker et svensk nr nå. Får altid svar, men av og til spm om etnisiteten min. 

• Like 5
På 9.12.2025 den 15.33, Pikkleif skrev:

Cash is king! Sånn vil det alltid være når sexkjøp er ulovlig. 

Det er ei som skriver dette i annonsen sin;

I don’t accept NOK CASH because I paying my accommodation, flights and advertisement by card so I need money came back to my bank account. In this case cash is useless unfortunately
NOK cash it’s also not possible to change outside Norway 🇳🇴 but I can accept cash 💶 EURO , Dollars 💵, Pounds 🇬🇧
I accept: Vipps , Revolut , Apple Pay and payment by card contactless same as you pay in shop when we meet FACE TO FACE NEVER BEFORE MEETING

7 minutter siden, Nelson skrev:

I don’t accept NOK CASH because I paying my accommodation, flights and advertisement by card so I need money came back to my bank account. In this case cash is useless unfortunately
NOK cash it’s also not possible to change outside Norway 🇳🇴 but I can accept cash 💶 EURO , Dollars 💵, Pounds 🇬🇧
I accept: Vipps , Revolut , Apple Pay and payment by card contactless same as you pay in shop when we meet FACE TO FACE NEVER BEFORE MEETING

Ok. Da hadde jeg nok ikke besøkt henne 🤷‍♂️

Kansje om hun var superheit og hadde bra reviews her i fra forumet,  gjorde supersloppy sucky sucky & supergood fucky fucky. så hadde jeg sikkert vurdert å tatt bryet med å veksle noe NOK til Euro cash istedet. Hadde ikke brukt kort, vipps, revolut eller apple pay. 

Er dette noe som flere skriver mon tro? Vet jo at krona suger. Og hvor lett er det for eskortene å veksle inn større summer tro🤔

Men uansett. Not my problem tenker jeg. Dem jobber i norge, må forvente at kunder bruker lokal valuta. Jeg kan til nøds veksle til euro eller usd om det er skikkelig brasaker.

• Like 3
32 minutter siden, Nelson skrev:

Så i et land der den som kjøper sex er den som kan bli straffeforfulgt, hun er for jævlig lat til å veksle valuta.

Takk Gud for markedskreftene.

Endret av Natt
  • Haha 2
8 minutter siden, Nelson skrev:

Prisen er høy og ekstra for owo. Hadde jeg vært deg hadde jeg regnet på hva det koster deg å veksle og så runde den prisen ned med noen hundrelapper og spurt om hun aksepterer tilbudet.

• Like 1
2 timer siden, Pikkleif skrev:

Jeg bruker en app som heter smsvirtual. Der kan jeg velge et "ip" tlf nr som jeg får registrert whatsapp på. 

Smart!  Må jo prøves. 

Men, kun sms'er ?  Eller er det data også, så man kan snikke-snakke i WA ?

____  Fant ut av det,  JA, det funker.

Endret av LongJohn
  • Like 1
7 timer siden, Nelson skrev:

Jeg synes eskorter som opererer i Norge heller burde begynne med gulrot fremfor pisk her. Si at du gir et sted mellom 10-20% rabatt på foretrukket valuta, så vil sikkert kundene anstrenge seg litt for å ha det liggende. Kan ikke tenke meg at Norge er et land verdt å selge i om man ekskluderer alle kundene som kun vil betale i NOK cash.

Sjukt å ha tilgang på Vipps,  men samtidig ikke kunne forholde seg til norske kroner i kontanter.

• Like 6
9 timer siden, Nelson skrev:

Hun hadde jeg ikke besøkt 😂 2000 for 30min uten owo? Wtf 🙈 

9 timer siden, LongJohn skrev:

Smart!  Må jo prøves. 

Men, kun sms'er ?  Eller er det data også, så man kan snikke-snakke i WA ?

____  Fant ut av det,  JA, det funker.

Så bra 👍 

Fungerer veldig greit syns jeg 😃 

Et tips til , til dem som er intr. Om du bruker whatsapp med ditt vanlige tlf nr, så kan du istedet laste ned whatsapp business. Samme app , men da kan du ha vanlig whatsapp med ditt normale nummer. Og whatsapp business med ditt fake nummer. Greit å skille. 

Du kan også på dem fleste mobiltelefoner nå duplikere noen apper. På min samsung feks så kan jeg duplikere whatsapp. Så i teorien kan jeg ha 3 whatsapp med 3 forskjellige nr. Vanlig whatsapp, whatsapp duo og whatsapp business 😂

• Like 3
10 timer siden, Pikkleif skrev:

Hun hadde jeg ikke besøkt 😂 2000 for 30min uten owo? Wtf 🙈 

Så bra 👍 

Fungerer veldig greit syns jeg 😃 

Et tips til , til dem som er intr. Om du bruker whatsapp med ditt vanlige tlf nr, så kan du istedet laste ned whatsapp business. Samme app , men da kan du ha vanlig whatsapp med ditt normale nummer. Og whatsapp business med ditt fake nummer. Greit å skille. 

Du kan også på dem fleste mobiltelefoner nå duplikere noen apper. På min samsung feks så kan jeg duplikere whatsapp. Så i teorien kan jeg ha 3 whatsapp med 3 forskjellige nr. Vanlig whatsapp, whatsapp duo og whatsapp business 😂

Så lenge det ikke snakkes om myndigheter med ressurser så går dette, men telefonens IMEI er tilgjengelig for Google Services, og må leveres ut ved rettslig pålegg.

Endret av Thermos
  • Like 1
21 timer siden, Nelson skrev:

Fine pupper og penissugende lepper, men tydelig galskap i hjernen, for ærlig talt bryr vi oss ikke om hvordan du må betale regningene dine, kjære, spesielt i et land der vi ikke vil at sexkjøp skal være en sporbar hobby.

Ok Selma, takk, ha det.

• Like 1
  • Haha 2