Gå til innhold

Morsomme beskrivelser på RE

Featured Replies

Skrevet
På 15.5.2026 den 23.34, Jabra2 skrev:

Hun er rett og slett gjerrig! Billigere å tørke seg litt etter puling sa hun til meg😜

De tørker seg med bakteriedrepende våtservietter, og når du er neste mann, fyller de musa med olje som får virusene til å flyte ut. Blir litt oljesøl, men da er de jo selv skinnende rene og klare for ny runde!

• Svar 65
  • Visninger 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Jeg nevnte denne anmeldelsen i tråden om KanJim i dag: Jeg elsker hvordan han måtte besøke henne igjen etter et år bare for å bekrefte igjen at han kunne bli sint igjen over at hun ikke brukte kondom!

• Hva er financial domination services? Er det det samme som DNB tilbyr?

• Pikkleif
    Pikkleif

Hva med litt slikketerapi? Og bare for å presisere, jeg kom over denne annonsen mens jeg scrolla i nye annonser seksjonen på RE 🙈 jeg er ikke på jakt etter slikketerapi 😂

Posted Images

Skrevet
På 25.4.2026 den 23.57, HerrSerr skrev:

Lada er vanligvis forkortet form av Ladislava eller Vladislava. Vanlig med å forkorte til slike kjælenavn i slavisk, blant venner... og selvsagt også mellom kjærester. Det er jo av og til også et eget navn. Da er det et åpent spørsmål om de er blitt gitt kortformen eller er oppkalt etter kjærlighetsgudinner i slavisk mytologi.

Lade er faktisk kun et ord og om jeg husker rett så er Lada en liten flatbunnet elvebåt slik vi kaller en pram for pram. Eller Katusja som den bilen ble kalt i Russland. Katusja er det vi kalte Stalinorgelet. Det offisielle navnet på bilen var Shiguli og var produsert i Tolljati. Jeg har ikke vært i Tolljati, men litt lengre nord og det var eneste bilen som starte i minus 50 grader, skjønt det kaldeste jeg har opplevd er 49 grader. Det var ikke så galt for dette var inne ved Uralfjella og luften var knusktørr. Når du kommer til navn så hadde de fleste et, det du kan si et kjelenavn de gjerne fikk som liten. Jeg husker ikke om noen som ble kalt for Vladislava elle Ladislava. Hun som lå på min arm ble kalt Olja og ikke Olga. Svetlana ble til Sveta. Alexander til Sasja og slik noe.

Skrevet
4 timer siden, Jan Moen skrev:

Lade er faktisk kun et ord og om jeg husker rett så er Lada en liten flatbunnet elvebåt slik vi kaller en pram for pram. Eller Katusja som den bilen ble kalt i Russland. Katusja er det vi kalte Stalinorgelet. Det offisielle navnet på bilen var Shiguli og var produsert i Tolljati. Jeg har ikke vært i Tolljati, men litt lengre nord og det var eneste bilen som starte i minus 50 grader, skjønt det kaldeste jeg har opplevd er 49 grader. Det var ikke så galt for dette var inne ved Uralfjella og luften var knusktørr. Når du kommer til navn så hadde de fleste et, det du kan si et kjelenavn de gjerne fikk som liten. Jeg husker ikke om noen som ble kalt for Vladislava elle Ladislava. Hun som lå på min arm ble kalt Olja og ikke Olga. Svetlana ble til Sveta. Alexander til Sasja og slik noe.

Ordet лада i seg selv kan være et ord for "kjære".

ладья (ladja) kan være en liten elvebåt, eller som på Lada-logoen, et vikingskip. Eller varjager-skip.

Når en snakker om navn er det vanligvis en forkortelse for Vladislava eller Ladislava.

Skrevet

Nå er vi langt fra tema for tråden dere 🙃🥳

Skrevet
1 time siden, HerrSerr skrev:

Ordet лада i seg selv kan være et ord for "kjære".

ладья (ladja) kan være en liten elvebåt, eller som på Lada-logoen, et vikingskip. Eller varjager-skip.

Når en snakker om navn er det vanligvis en forkortelse for Vladislava eller Ladislava.

Hun jeg er gift med sier nei. Hun lurer på hvorfor jeg er interessert i en bil som Lada for hun og første mannen hennes hadde en slik. Så det var med en Lada hun lærte å kjøre men hun hadde ikke sertifikat. Det var det ingen som brydde seg om for hun skulle jo bare kjøre når han var så full at han ikke kunne kjør. 😄. Det var en gang i uka. En engelsk kollega av meg var ved et industri anlegg og montert en Ingersoll kompressor vet et petrokemi anlegg ved Volga. Han trodde ikke dette med drikking var så galt men på kvelden så han kvinner som gikk med trillebåre og leitet atter gubben i parken. Jeg pleide å sitte i leiligheten i tredje etasje til kona og se på to kvinner som kom av jobb 16.30. Den ene satte seg på en benk i parken ved boligblokka. Så kom nr to og de to åpnet ei flaske vodka. Den drakk de opp. så gikk de inn til hver sin leilighet for å lage mat. Vodka var billig men når jeg regnet med deres lønn i forhold til verdien opp i mot ei norsk lønn så drakk de to opp vodka for 350 kroner hver dag. Da jeg begynte å dra østover kostet ei flaske på en liter 6 kroner. Det var mye penger der borte for ei sykepleier tjene 700 i måneden på samme tid. Far til Alla skulle ut å fiske på elva og mener han kalte båten en Lada. Bilen Lada var eksport navnet og ikke det russiske. Kona lurer på om L A D A bare var 4 forbokstaver på 4 ord men hun husker i fra hvilken ord. Det blir akkurat som SAAB.

Skrevet
21 minutter siden, Jan Moen skrev:

Hun jeg er gift med sier nei. Hun lurer på hvorfor jeg er interessert i en bil som Lada for hun og første mannen hennes hadde en slik. Så det var med en Lada hun lærte å kjøre men hun hadde ikke sertifikat. Det var det ingen som brydde seg om for hun skulle jo bare kjøre når han var så full at han ikke kunne kjør. 😄. Det var en gang i uka. En engelsk kollega av meg var ved et industri anlegg og montert en Ingersoll kompressor vet et petrokemi anlegg ved Volga. Han trodde ikke dette med drikking var så galt men på kvelden så han kvinner som gikk med trillebåre og leitet atter gubben i parken. Jeg pleide å sitte i leiligheten i tredje etasje til kona og se på to kvinner som kom av jobb 16.30. Den ene satte seg på en benk i parken ved boligblokka. Så kom nr to og de to åpnet ei flaske vodka. Den drakk de opp. så gikk de inn til hver sin leilighet for å lage mat. Vodka var billig men når jeg regnet med deres lønn i forhold til verdien opp i mot ei norsk lønn så drakk de to opp vodka for 350 kroner hver dag. Da jeg begynte å dra østover kostet ei flaske på en liter 6 kroner. Det var mye penger der borte for ei sykepleier tjene 700 i måneden på samme tid. Far til Alla skulle ut å fiske på elva og mener han kalte båten en Lada. Bilen Lada var eksport navnet og ikke det russiske. Kona lurer på om L A D A bare var 4 forbokstaver på 4 ord men hun husker i fra hvilken ord. Det blir akkurat som SAAB.

Lada er som du sier navnet gitt til eksport, og det ble antakeligvis endret fordi de mente navnet passet bedre på det internasjonale markedet enn Zhiguli. Navnet kommer fra elvebåten, som blir ладья, som også ligger i logoen. Dette er altså et vikingskip. AvtoVAZ, den russiske produsenten, bruker også logoen, som kilder på nettet sier er for å symbolisere nærheten til Volga. Om noen kaller prammer på elva for lada vet jeg ikke så mye om. Det er ingen kilder som tilsier det var et akronym på 4 bokstaver, så der tar kona di feil. Utover det er det fint at de hadde tilgang til billig vodka, uten at det forklarer produktnavnet i større grad.

Skrevet
2 timer siden, Kalen-71 skrev:

Nå er vi langt fra tema for tråden dere 🙃🥳

Ja, men du vet...

Skrevet

Hva med litt slikketerapi?

Og bare for å presisere, jeg kom over denne annonsen mens jeg scrolla i nye annonser seksjonen på RE 🙈 jeg er ikke på jakt etter slikketerapi 😂

Screenshot_20260525_121547_Chrome.jpg

Skrevet
  • Forfatter
23 timer siden, Pikkleif skrev:

Plutselig skulle jeg ønske jeg ikke hadde startet denne tråden... 😂

Skrevet
5 minutter siden, Natt skrev:

Plutselig skulle jeg ønske jeg ikke hadde startet denne tråden... 😂

Denne må vi senke ned på havets bunn🫣

Skrevet
Akkurat nå, Jabra2 skrev:

Denne må vi senke ned på havets bunn🫣

Viktig å legge inn noen poster her slik at vi får ny side og slipper å bli påminnet om Pikkleifs slikkepost.

Endret av Kalen-71
Skrivefeil

Skrevet

Bare innrømm det @Jabra2 , @Natt og @Kalen-71. Dere har alle letet opp annonsen på RE for å sjekke ut resten 😂

Skrevet
7 minutter siden, Pikkleif skrev:

Bare innrømm det @Jabra2 , @Natt og @Kalen-71. Dere har alle letet opp annonsen på RE for å sjekke ut resten 😂

😁

Skrevet
  • Forfatter
42 minutter siden, Pikkleif skrev:

La oss bare si at jeg nå vurderer å legge RE til blokkeringslisten min... 😂

Skrevet
På 25.5.2026 den 12.19, Pikkleif skrev:

Hva med litt slikketerapi?

Og bare for å presisere, jeg kom over denne annonsen mens jeg scrolla i nye annonser seksjonen på RE 🙈 jeg er ikke på jakt etter slikketerapi 😂

Jeg har lenge lurt på hva jeg skulle gi kona til fødselsdagen. Dette her tror jeg vil gjøre henne rørt og overrasket.

Skrevet
1 time siden, Kalen-71 skrev:

😁

2 timer siden, Pikkleif skrev:

Ikke utenkelig 😅

Skrevet

Jeg måtte le høyt da jeg leste denne reviewen på Scarlett-Bitch.

image.png

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, Kalen-71 skrev:

Jeg måtte le høyt da jeg leste denne reviewen på Scarlett-Bitch.

image.png

ADVARSEL! Noen må ringe kondomfripolitiet!

images.v1.jpg

Skrevet
  • Forfatter

"...fun, curiousity, or excitement... bright smiles, and making every moment sparkle!"

...det høres mer ut som hun reklamerer for en ny Disney-tegnefilm! 😂

Skrevet
7 minutter siden, Natt skrev:

"...fun, curiousity, or excitement... bright smiles, and making every moment sparkle!"

...det høres mer ut som hun reklamerer for en ny Disney-tegnefilm! 😂

Absolutt. Hun er jo også kun 18 år så det er jo tiltenkt de yngre kundene også 😄 ikke for oss "old geezers".

Skrevet

Hun liker å prate tydeligvis. Ikke derfor vi drar på besøk vel?

Skrevet
1 time siden, Natt skrev:

Samtalen kan være en helt ny linje for eskorter.

Tanken minnet meg om dette...

https://www.youtube.com/watch?v=evPZ-0UhL1E

Fantastisk bra humor🏆