Gå til innhold

Erica

Nick

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Northernfellow skrev:

Det stemmer. Og hun er i byen. Så hun sist idag for noen timer siden.

Så hun er ukrainsk og lik bildene? Og ikke coloumbiansk slik @Nickskriver? 

Synes det skulle være veldig rart at ei columbianer skulle bruke bilder av ei med annen etnisitet. 

@Nick du blander ikke annonsene litt kansje? 

Damen som er på bildene i annonsen som er linket i denne tråden er for tiden i Stavanger. Da jeg ikke har benyttet meg av denne personens tjenester kan jeg hverken bekrefte eller avkrefte at det er denne personen man møter om man tar kontakt og besøker.

Men utrolig rart om det er en colombianer i døren på den annonsen....

Erica kan bekreftes av min venn. Dog er hun ikke like petit som på bildene, så noe pyntet er de. Fortsatt bra kropp, men litt mer former. I tillegg har hun nok pyntet mer på ansiktet enn bildene gir uttrykk for. Ikke helt det min venn ser etter, men her får man en bra tjeneste. Et godt stykke unna toppsjiktet for min venns del, men har ingen problemer med å tro at noen synes dette er helt topp.

Tror kanskje noen har vært heldigere enn jeg var. Kom i alle fall til et hus nær tinghuset i Stavanger som var fullt av columbianske "samboere". En av dem kunne kanskje likne litt på annonsebildet, men ikke modellkvalitet altså. Har jeg tatt feil får jeg vel beklage på det dypeste til Erica :) Det er så mye bakmenn ute og går også at de tar vel det som er ledig ...