Gå til innhold

Viktig Spørsmål

Sexmaniac

Anbefalte innlegg

En liten advarsel. Tankepolitiet i Tønsberg økte ressursbudsjettet betydelig i fjor, så det er nå mange flere umerkede politibiler i byens gater.

Du kan vanligvis se disse bilene fordi de to politibetjentene bruker tankekontrollhjelmene sine, som er veldig store og har mange blinkende lys.

Men de vil kunne fange opp eventuelle tanker du har om ulovlig sex innenfor en radius på 50 meter.

• Like 1
  • Haha 1

Siden det var en fullstendig mangel på respons på svarene våre på hans SVÆRT VIKTIGE SPØRSMÅL, i tillegg til at han bare har kommet med to kommentarer her for å stille dette og deretter forsvunnet, kan jeg bare forestille meg at  @Sexmaniac ble arrestert av politiet i det øyeblikket han kom inn i Tønsberg. Det skjer.

Endret av Natt
  • Haha 1
30 minutter siden, Natt skrev:

Siden det var en fullstendig mangel på respons på svarene våre på hans SVÆRT VIKTIGE SPØRSMÅL, i tillegg til at han bare har kommet med to kommentarer her for å stille dette og deretter forsvunnet, kan jeg bare forestille meg at  @Sexmaniac ble arrestert av politiet i det øyeblikket han kom inn i Tønsberg. Det skjer.u

• 3 weeks later...