Skrevet Desember 3, 2025 Des 3 Akkurat nå, TomX skrev: Ikke med sex. Kun at dem gjør runk liksom Skal sende deg rapport på DM
Skrevet Desember 3, 2025 Des 3 Forfatter 1 time siden, JoeRoganJosh skrev: Skal sende deg rapport på DM Ok
Skrevet Desember 3, 2025 Des 3 Forfatter 3 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Skal sende deg rapport på DM Men det er døds viktig på poengtere at det er frivillig. Men skjønner selv at det kan bli vanskelig og gjennomføre
Skrevet Desember 3, 2025 Des 3 Det er trist Epstein er død, for ellers kunne kanskje Jagland skaffet @TomX en invitasjon til øya. Nedenfor er et bilde som ble publisert fra kongressen. Det var visst i lokaler som dette massasjene ble tilbudt.
Skrevet Desember 3, 2025 Des 3 Akkurat nå, HerrSerr skrev: Det er trist Epstein er død, for ellers kunne kanskje Jagland skaffet @TomX en invitasjon til øya. Nedenfor er et bilde som ble publisert fra kongressen. Det var visst i lokaler som dette massasjene ble tilbudt. Du slo meg med 5 sekunder! Jeg var i ferd å legge ut samme post! 😁
Skrevet Desember 3, 2025 Des 3 Forfatter 2 timer siden, HerrSerr skrev: Det er trist Epstein er død, for ellers kunne kanskje Jagland skaffet @TomX en invitasjon til øya. Nedenfor er et bilde som ble publisert fra kongressen. Det var visst i lokaler som dette massasjene ble tilbudt. Dette er KI.AI bilde da
Skrevet Februar 10Feb 10 Forfatter På 3.12.2025 den 9.52, JoeRoganJosh skrev: Skal sende deg rapport på DM EN TANKE. Kanskje tannlege skolene og jenter som er der. Kanskje lar meg få prøve tannlegestolen naken men det er ingen tannlegeskole i Gol
Skrevet Februar 11Feb 11 Forfatter 9 timer siden, jegern skrev: @TomX Sett denne? Tannlegestol Ja men reiser ikke langt for og plukke opp en stol liksom da. Men takk for tipset👍🏻😊