Gå til innhold

Diverse Damer i Vestfold Telemark

Anbefalte innlegg

Nå før Jul når pengene sitter løst så dukker det opp masse damer. 55 registrerte nå i kveld 25.11. Vestfold Telemark. Så er det en del som fraktes til døra de. Der er det BB. Mange damer på salongene men gjør de BB? De fleste ikke og det er dumt for nå er ser annonser på 3 kina damer, i virkelighetene 2. Da var BB problemet løst. Så er hun Kåte Dronninga med munnen full her. Fy flate til dame, anbefales. Vee nett er her - ikke tenk på det. Glem henne, hun ble en nedtur. Nancy har jeg mistanke at jeg har besøk og at hun gikk rett i dusjen for å klargjøre til neste mann da jeg gikk. Oasis  og Sbaidee er som mange damer utstyrt med sommerdekk. Det var ikke Lizza utstyrt med dekk, jeg var og fikk 4 nye på hvert hjul. Prisen hos Dekkspesialisten og Lizze var omtrent den samme. Buddy var en nedtur, skikkelig nedtur. De må ta vare på kundene sine. Da er det bare å gå rundt og spørre, får du massasje og BB så får du det men ikke regn med det. De uten massasje de sier som regel - må ha kondom - 

• Like 1