Gå til innhold

Farlig Reddit. Alle sier Reddit er harmløst eh nei🤔

TomX

Anbefalte innlegg

Gikk inn å titta litt, så ikke noe jenter som så under 18 ut... Kanskje du var bedre å lete enn meg? 

Såklart skal vi ikke godta at jenter i 12 og 13 års alderen selger seg, hverken digitalt eller fysisk. Men så lenge alle er over 18 syntes jeg sliker sider er kjempebra. Vi som henger her har en egeninteresse av at norkse jenter ser verdien i å selge selv, helst så mye som mulig :). 

Starte med å selge noen bilder så gå over til å selge kroppen. Jo flere pene horer vi har tilgang til jo bedre markedspriser og utvalg får vi. Igjen gitt at alle er over 18

3 minutter siden, dreadnaugth skrev:

Gikk inn å titta litt, så ikke noe jenter som så under 18 ut... Kanskje du var bedre å lete enn meg? 

Såklart skal vi ikke godta at jenter i 12 og 13 års alderen selger seg, hverken digitalt eller fysisk. Men så lenge alle er over 18 syntes jeg sliker sider er kjempebra. Vi som henger her har en egeninteresse av at norkse jenter ser verdien i å selge selv, helst så mye som mulig :). 

Starte med å selge noen bilder så gå over til å selge kroppen. Jo flere pene horer vi har tilgang til jo bedre markedspriser og utvalg får vi. Igjen gitt at alle er over 18

Må si at jeg foretrekker utenlandske gledespiker. Om norske unge jenter begynner å føle de må selge kropp for å tjene penger tar jeg det som et tegn på at Norge er på vei ned i dass. 

• Like 1
25 minutter siden, Jadapåsan skrev:

Må si at jeg foretrekker utenlandske gledespiker. Om norske unge jenter begynner å føle de må selge kropp for å tjene penger tar jeg det som et tegn på at Norge er på vei ned i dass. 

Ja spesielt når oljen vår går til utlandet 

30 minutter siden, dreadnaugth skrev:

Det er for unge jenter på den gruppen også hvis du tar kontakt blir du truet med politi og du må betale fordi du kontaktet en mindreårig og mange lyver om alder også

26 minutter siden, TomX skrev:

Det er for unge jenter på den gruppen også hvis du tar kontakt blir du truet med politi og du må betale fordi du kontaktet en mindreårig og mange lyver om alder også

Helt enig.

Til dette må du påpeke at det virker som et uredelig nettsted.

1 time siden, Jadapåsan skrev:

personlig har jeg pult mange norske "sugarbabes" (de er jo horer) og syntes ofte det er spesielt koselig å pule noen jeg kan snakke norsk med :). 

Det er ikke nødvendigvis et tegn på at norge har gått i dass, men at jenter seksualiseres mye mer på internet og ser på å selge sin egen kropp som mer naturlig. Heia det! 

• Like 1
1 time siden, dreadnaugth skrev:

personlig har jeg pult mange norske "sugarbabes" (de er jo horer) og syntes ofte det er spesielt koselig å pule noen jeg kan snakke norsk med :). 

Det er ikke nødvendigvis et tegn på at norge har gått i dass, men at jenter seksualiseres mye mer på internet og ser på å selge sin egen kropp som mer naturlig. Heia det! 

Men at små barn gjør det er jo helt 🤮😢

• Sad 1
12 minutter siden, TomX skrev:

Men at små barn gjør det er jo helt 🤮😢

Jeg skrev mange ganger at jeg ønsker dette for jenter 18+, vi er alle enige om at barn ikke bør gjøre dette. Om du leste mine meldinger som om jeg støtter det selv om jeg sa "Såklart skal vi ikke godta at jenter i 12 og 13 års alderen selger seg, hverken digitalt eller fysisk. Men så lenge alle er over 18 syntes jeg sliker sider er kjempebra." og tolker at jeg på noen måte støtter at dette skal gå for jenter under 18 får du ta det på din egen regning. 

Forøvrig hadde jeg aldri sendt melding til en jente på den siden, er jo garantert lureri eller overprisa uansett. 

3 timer siden, Jadapåsan skrev:

Og når norske menn kjøper sex, hva er det et tegn på?