Gå til innhold

Creampie Party Oslo 28November

LonasGahr6tøre

Anbefalte innlegg

Noen som er deltagene på disse ?

Da ønsker vi å gjenta suksessen fra August med ett nytt Creampie Party. Fruen ønsker 8-10 menn ca 25-55 år(helst grovt utstyrt/shavet)

Blir sentralt på hotell i Oslo. Fra ca kl 19 den 28November. 
Dette blir ett party uten kondom! 
Denne gangen ønsker hun det ennå litt røffere og ennå mer sperm sprut. Gjerne også litt Pisking og Fisting av den våte fitta. 
Vi gjør som sist når det gjelder testing. Og vi spleiser på utgiftene. 
Rundt 500kr

Vennlig hilsen H&T

35431_d69b42ac13842fdba31a339e11117e2f06063859_6bb3558d2b13858ed2c5668b4468215fe328f047.jpeg.webp

35431_6ca224cb6aa37e3861b787e81eb2e5534a32aa62_7ba35415d8d559c95e1187c3e63e7dc783d75cf6.jpeg.webp

35431.jpg.webp

• Like 3
  • Thanks 2

Hei mann 190 høy og greit utrustet ønsker å stille når som helst i disse dager. Kona er på ferie og har fått lov å leke seg litt og det samme har jeg så kommer gjerne på besøk. Er 49 år og seriøs og oppegående mann i fast jobb og ser bra ut. Håper å høre fra dere. Legg meg gjerne til på snap om dere har lyst... min snap er BRERA32

• Haha 1
9 timer siden, LonasGahr6tøre skrev:

Noen som er deltagene på disse ?

Ja, har vært på to liknende opplegg. Første gangen med 5-6 menn og én dame, andre gang var det to damer og 10+ menn. Ryddig opplegg med fremvisning av test fra alle som ikke hadde sendt på forhånd, så var det et par-tre timer med heftig knull og masse sprut. På det første treffet var det en kar som måtte snu slukøra i døra, da han ikke kunne hoste opp en fersk test. Gøy om man liker sånt, og veldig greit med gode dusjmuligheter😅 

• Thanks 3
17 timer siden, karsten skrev:

Sannsynligheten er stor for at du treffer deltakere herfra... Men blir disse treffene i Indremisjonen (no phun intended....) virkelig gjennomført...??

71 per nå kommer + 49 som tentative så jeg regner med at det blir litt knulling ja!! 

• Like 1

Per mine egne opplevelser er 5 menn på 1 kvinne mer enn nok. Blir så utrolig grisete. Uansett kult å bare booke ett hotell rom å knulle. Mye bedre enn alle disse «getting to know you» middagene for sex! 

• Like 1
2 timer siden, LonasGahr6tøre skrev:

71 per nå kommer + 49 som tentative så jeg regner med at det blir litt knulling ja!! 

Kanskje det kommer en rapport? Min erfaring er at slike arrangementer ikke blir noe av fordi folk bailer ut..

Endret av karsten
  • Like 1
9 minutter siden, karsten skrev:

Min erfaring er at slike arrangementer ikke blir noe av fordi folk bailer ut..

Ja, det er noe jeg også har sett, mange spør, men så blir det helt stille i etterkant. Det har nesten virket som det har vært et helt lukket miljø.

Men sier takk til @nappe nappe for at han deler.

• Like 1
8 timer siden, LonasGahr6tøre skrev:

gjort71 per nå kommer + 49 som tentative så jeg regner med at det blir litt knulling ja!! 

De har annonsen både på Nakentid og LystClub.

I hvert fall på Nakentid kan jo hvem som helst klikke på annonsen at de kommer eller kommer kanskje., og det har hhv. og 71 og 49 gjort. Det betyr ikke at 71 er invitert. Ganske langt der i fra vil jeg tro. Dette er et par med ganske lang fartstid i swingersmiljøet så jeg tror nok de har realistiske forventninger og grei koll på hvem de skal invitere og hvem som skal siles vekk. Min egen erfaring fra slikt er at det ganske riktig er stort frafall, det tar overraskende mye tid å organisere, og man får etter hvert en shortlist med folk man vet man kan stole på. Så prøver man å invitere en grei blanding av erfarne gjengangere og noe nytt blod. 

• Like 3
11 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Da har jeg fått plass, håper på å se kjente å kjære på festen.

Skulle gjerne ha slått følge med min gode venn, men jeg må stryke klær og brette de fint den kvelden.

Kanskje en annen gang når jeg har mer frihet/fritid.

• Like 1
På 24.11.2025 den 22.46, kneefsuour skrev:

Litt sånn sidespor, hvordan funker sånne tester? Kan man kjøpe de over disk, trygge? 

Dra til fastlegen eller Dr Dropin og si din nye partner ønsker en så bred test som mulig for alle kjønnsykdommer. De vil ta en urintest av deg, så ikke gå på do i forkant av timen. 

Selvfølgelig dro jeg ikke, jeg er en av dem som liker å melde meg på ting å ikke møte opp.
Jeg er også en av dem som sender melding til den prostituerte å spør om å få 100kr avslag på 15min treff.
Noen ganger sender jeg melding til TomX, jeg spør han også om avslag, men han gjør ikke treff.. Sier han.

• Haha 2