Gå til innhold

Sextur utlandet

Pikkleif

Sextur  

26 stemmer

1. 1. Ville du reist på sextur med andre medlemmer herifra?

• Ja
      12
    • Nei
      6
    • Kansje
      8
  2. 2. Hvor ville du reist?

• Asia
      7
    • Danmark
      0
    • Sverige
      0
    • Tsjekkia
      6
    • Portugal
      2
    • Nederland
      2
    • Tyskland
      3
    • Polen
      3
    • Spania
      1
    • Annet land som ikke er nevnt
      2
  3. 3. Hvor lenge ville du reist?

• En langhelg
      15
    • 1 uke
      4
    • 2 uker
      5
    • 2 uker pluss
      2

Anbefalte innlegg

Bare en tanke som har streifet meg i det siste. Jeg kunne tenkt meg og reist til utlandet på sextur. Men hadde jo kansje vært mer morro å reist med likesinnede? Hva tenker dere om slikt? 

Vanskeligste er vel å vær trygge nok på hverandre til at en faktisk hadde våget noe slikt. 

Er det noen her inne som har truffet hverandre in real life ? 

Hadde det vært noe som kunne blitt realisert? 

• Like 3
8 timer siden, Pikkleif skrev:

Bare en tanke som har streifet meg i det siste. Jeg kunne tenkt meg og reist til utlandet på sextur. Men hadde jo kansje vært mer morro å reist med likesinnede? Hva tenker dere om slikt? 

Vanskeligste er vel å vær trygge nok på hverandre til at en faktisk hadde våget noe slikt. 

Er det noen her inne som har truffet hverandre in real life ? 

Hadde det vært noe som kunne blitt realisert? 

Vi kan reise til Kypros, jeg har leilighet der siden sommeren.

Det går et snøskred av desperate kvinner som leter etter menn med penger💸💸💸💸💸💸

• Like 3
1 time siden, Tukleren skrev:

Mange forsøk på å arrangere gangbang her på forumet men den ender i ingenting. For meg virker det litt rart og risikabelt å reise sammen men det er mulig noen andre her er mer åpne for slike ting enn meg.

Ja sant det. Som sagt bare en tanke som streifet meg. Er nok ikke lett å få til, men settinga er jo litt annerledes en GB da.

Måtte jo vært med noen du stoler på, og det er nok ikke så lett å få til via et slikt forum som dette 🙈 

Men måtte jo vært litt befriende å kunne vært seg selv sammen med likesinnede. Skrønt, jaktet på damer, delt opplevelser osv. 

1 time siden, Chen skrev:

Jeg får ikke sendt inn svar hvis jeg velger Nei på første spørsmål. Jeg må svare noe på resten, som er irrelevant hvis jeg svarer nei. 

Å? Første gang jeg har laget spørreundersøkelse , så var ikke klar over at alt måtte krysses av. Får vel heller ikke rettet opp i det nå 🤔

• Like 1
1 minutt siden, Pikkleif skrev:

Men måtte jo vært litt befriende å kunne vært seg selv sammen med likesinnede. Skrønt, jaktet på damer, delt opplevelser osv. 

Ideen er fin den, praksis er noe annet. Vet ikke hvor stor aldersforskjell det er her men også noe å ta i betraktning.

2 minutter siden, Pikkleif skrev:

Første gang jeg har laget spørreundersøkelse , så var ikke klar over at alt måtte krysses av.

Jeg bare fylte ut det jeg ville valgt selv om jeg stemte nei.

5 minutter siden, Tukleren skrev:

Ideen er fin den, praksis er noe annet. Vet ikke hvor stor aldersforskjell det er her men også noe å ta i betraktning.

Jeg bare fylte ut det jeg ville valgt 

Aldersforkjell har litt å si ja. Men kjemien er vel viktigs, noe som er vanskelig å finne ut via et forum. 

Noen som kjenner til noen på forumet her som har møttes hverandre i real life? 

10 timer siden, Tukleren skrev:

Vennegjeng på tur med hvert sitt hotellrom?

Hehe, «hvert sitt» er viktig å påpeke ja. Jeg kunne kanskje reist på tur med deg, og noen få andre. Men i praksis, nei. Man burde være forsiktig med å møte noen fra forumet, det er en her som vil slå meg ned hvis han ser meg i IRL… Det er nok bare en svak liten tulling, men man vet jo aldri på et anonymt forum.

• Like 3
29 minutter siden, jegern skrev:

Hehe, «hvert sitt» er viktig å påpeke ja. Jeg kunne kanskje reist på tur med deg, og noen få andre. Men i praksis, nei. Man burde være forsiktig med å møte noen fra forumet, det er en her som vil slå meg ned hvis han ser meg i IRL… Det er nok bare en svak liten tulling, men man vet jo aldri på et anonymt forum.

Nei tenk om du delte et rom med en som dro det styggeste feteste damene med seg inn på rommet 😆 eller hadde scat fetisj 🤢 så måtte vært tryggest å hatt sitt eget rom ja. 

Slå deg ned ja, det var da voldsomt. Mange tøffinger bak keybordet 🙈 dette forumet er vel skapt for å dele erfaringer, opplevelser osv. Trenger jo ikke å vær enige med alle, men om det er trussler om vold  så sier det vel sitt om personen bak keybordet 🤷‍♂️

• Like 4

På Noresk vil jeg beholde anonymitet, men samtidig hadde det vært gøy å ha noen knullekompiser. Ikke så viktig med gangbangs, men hadde vært gøy å ta noen glass vin og kanskje litt Exit-stil parties i ny og ne, med likesinnete.  Har venner som regelmessig  drar på fisketurer, fotballturer osv, så hvorfor ikke en gjeng knullekompiser?

Har noen av dere blitt kjent med noen via forumet eller denne felles hobbyen vår? Har en kompis jeg har kjent i årevis fra andre situasjoner. Vi bestiller hver vår i ny og ne, noen ganger bytter vi på og deler. 

• Like 2
18 timer siden, John Galt skrev:

På Noresk vil jeg beholde anonymitet, men samtidig hadde det vært gøy å ha noen knullekompiser. Ikke så viktig med gangbangs, men hadde vært gøy å ta noen glass vin og kanskje litt Exit-stil parties i ny og ne, med likesinnete.  Har venner som regelmessig  drar på fisketurer, fotballturer osv, så hvorfor ikke en gjeng knullekompiser?

Har noen av dere blitt kjent med noen via forumet eller denne felles hobbyen vår? Har en kompis jeg har kjent i årevis fra andre situasjoner. Vi bestiller hver vår i ny og ne, noen ganger bytter vi på og deler. 

Enig i tankegangen din 👍 jeg har ikke blitt kjent med noen her på forumet, men er relativ ny her som bruker da. 

Bytter og deler? Her hjemme i norge?

16 timer siden, Testdriver skrev:

Er heller ikke helt game for en kompistur til utlandet.

Men en trekant eller fler hos Taptim i Moss kunne jeg ha vurdert. Om hun tilbyr dette aner jeg ikke, men hun liker penger og er tydelig åpen for det meste. Alle tre hull er åpne der.

Bare 1 måte å finne ut på 🙈 

Dette er ting jeg kunne tenkt å prøve etterhvert. Evnt 2 damer og 2 menn. Jeg er ikke så erfaren, men har kommet litt der at livet er kort, og ting må testes ut. 

Har du hatt mange trekanter med 2 menn og 1 dame?

3 timer siden, Pikkleif skrev:

Enig i tankegangen din 👍 jeg har ikke blitt kjent med noen her på forumet, men er relativ ny her som bruker da. 

Bytter og deler? Her hjemme i norge?

Ja, trenger ikke reise bort, er jo massevis av gledespiker i Norge.

Kvelden starter ofte litt lett, kanskje vi spiser litt god mat og sitter å skravler en stund. Etterhvert kommer besøket, alt fra 1-3 gledespiker i 2-3 timer. De drikker med oss, tar del i stemningen og er med på alle mulige slags seksuelle fantasier og eksperimenter. Finner man de som ikke er like organisert, så er det ikke sjeldent at de blir værende langt over avtalt tid.

• Like 3
27 minutter siden, John Galt skrev:

Ja, trenger ikke reise bort, er jo massevis av gledespiker i Norge.

Kvelden starter ofte litt lett, kanskje vi spiser litt god mat og sitter å skravler en stund. Etterhvert kommer besøket, alt fra 1-3 gledespiker i 2-3 timer. De drikker med oss, tar del i stemningen og er med på alle mulige slags seksuelle fantasier og eksperimenter. Finner man de som ikke er like organisert, så er det ikke sjeldent at de blir værende langt over avtalt tid.

Hørtes ut som en helaften !

Tenker du har mange historier fra slike treff 🙈 gjerne fortell mer 😃 inviterer dere jenter som jobber sammen, eller finner dere bare enkeltvis og inviterer?

8 timer siden, Pikkleif skrev:

Bare 1 måte å finne ut på 🙈 

Dette er ting jeg kunne tenkt å prøve etterhvert. Evnt 2 damer og 2 menn. Jeg er ikke så erfaren, men har kommet litt der at livet er kort, og ting må testes ut. 

Har du hatt mange trekanter med 2 menn og 1 dame?

Kun hatt trekant 2 ganger, og da med 2 jenter. Begge gangene så var det ei erfaren ei som jeg der for å besøke, også kommer tilbudet om den yngre venninna som viser seg og være veldig ny i faget. Halv pris for henne.

Det endte begge gangene at jeg bare fikk pult hu nye da hun jeg egentlig kom for, var mer opptatt å lære opp den andre. Det som var best var avslutningen med Cim/Cof på begge.

Warsawa fot mange år siden.

Om å dele ei med en annen mann kan  kanskje være spennende. Er ikke helt sikker på det. Kanskje jeg ville brukt tiden til å se på for så og få litt "Left overs". Er ikke så utholdende lenger og sliter litt med ereksjon. Så ville antakelig ikke klare å holde følge. Hvis han da ikke er like halvdau som meg.

Endret av Testdriver
  • Like 3
På 27.11.2025 den 20.40, Testdriver skrev:

Er heller ikke helt game for en kompistur til utlandet.

Men en trekant eller fler hos Taptim i Moss kunne jeg ha vurdert. Om hun tilbyr dette aner jeg ikke, men hun liker penger og er tydelig åpen for det meste. Alle tre hull er åpne der.

Jeg joiner en trekant med en thai dame enten Noi taptim eller vari.

• Thanks 1