leopold Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Hei sikkert et tema som er tatt opp før, men spør likevel. Er det noen som vet om hvor (på nett) man finner dem? Bor ikke i noen stor by, men midt i Troms. Tenker på om de har noen anonyme facebook sider e.l (Ja eg vet om nakenprat) Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Mener du studenter? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 De finnes på FB, jeg er havnet inn i flere lukkede grupper av diverse grunner, men man dumper over jenter her og der. Siter Lenke til kommentar
leopold Skrevet Januar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2017 3 timer siden, Gjest skrev: Mener du studenter? Nødvendigvis ikke studiner selv om det er vanlig å søke etter "fattige studiner" Siter Lenke til kommentar
leopold Skrevet Januar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2017 3 timer siden, Texpert skrev: ... Jeg er fattig jente ....... ... men jeg jobbe ikke så mye.... kun av og til... ... Kan eg spørre om jobber i Troms :)? Siter Lenke til kommentar
leopold Skrevet Januar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2017 3 timer siden, Gjest skrev: De finnes på FB, jeg er havnet inn i flere lukkede grupper av diverse grunner, men man dumper over jenter her og der. Vil du legge meg til ? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg