Gå til innhold

Har laget en annen telegramgruppe for jenter

TomX

Anbefalte innlegg

3 timer siden, TomX skrev:

Altså trenger ikke være tannlege så lenge det er eks Tattoo studio eller legekontor lignende ting som har medisinske stoler 

Hvor mye tar du for et treff?
Tenkte meg opp til Gol snart og kunne tenke meg en runde på Burger King HC toalett.

• Haha 2
20 minutter siden, TomX skrev:

Du er ikke jente . Og jeg jobber ikke som eskorte VIP 🚫

Nedtur, vi kan jo treffes på hc toalettet allikevel.
Så kan vi snakke om alt fra erfaringer og fantasier til vanlige ting som fotball og rock musikk.

8 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Nedtur, vi kan jo treffes på hc toalettet allikevel.
Så kan vi snakke om alt fra erfaringer og fantasier til vanlige ting som fotball og rock musikk.

Tannlegekontorer i flå Hemsedal og Geilo legges ned fra 1 januar kanskje det hadde vært en mulighet og få prøve tannlegestolene der naken før dem blir demontert eller kanskje starte en sånn penis massasjeklinik der 

19 minutter siden, TomX skrev:

Tannlegekontorer i flå Hemsedal og Geilo legges ned fra 1 januar kanskje det hadde vært en mulighet og få prøve tannlegestolene der naken før dem blir demontert eller kanskje starte en sånn penis massasjeklinik der 

Vil du gi meg en penis massasje?

10 minutter siden, TomX skrev:

Nei er ikke bi eller homo ser du er bare heterofil 

@Testdriver er homo, han har ikke noe imot pikk i rumpen sin.
Vi kan jo kjøre kona han si opp, så tar vi å gangbanger henne hele natta på HC toalettet på Burger King.

16 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

@Testdriver er homo, han har ikke noe imot pikk i rumpen sin.
Vi kan jo kjøre kona han si opp, så tar vi å gangbanger henne hele natta på HC toalettet på Burger King.

Det er to tannlegekontorer på Gol det er Gol tannklinikk også har du oris dental Gol 

• Like 1
26 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg mistenker at @jegern er ei jente, kanskje han vil gi oss dobbel penis massasje i tannlege stol i Gol?

Men det hadde jo vært godt om Ariana grande eller Sadie sink. var tannlegen min også gir hun massasje på tissen på slutten av timen. Eller hvis det finnes noen jente kjendiser som kunne gjort det 

• Like 1
2 timer siden, TomX skrev:

Men det hadde jo vært godt om Ariana grande eller Sadie sink. var tannlegen min også gir hun massasje på tissen på slutten av timen. Eller hvis det finnes noen jente kjendiser som kunne gjort det 

Veit jeg får innkallelse snart men det hadde vært godt og fått en penis massasje av ei jente på dagen jeg er på Gol tannklinikk at på slutten av tannlegetimen blir min mor sendt på venterommet og jeg blir alene med tannlegejenta og hun gjør meg naken også får jeg penis massarsje i tannlegestolen 

dette er det jeg har en fetich for og kunne få oppleve på ekte og kun for 18+ Max 30 års jenter 

@TomX, som mitt siste svar til deg prøver jeg en siste gang å henvise deg til denne siden.

Hvis du ikke bare søker oppmerksomhet her (noe jeg sterkt mistenker er tilfelle), vil forumet på lenken jeg har gitt deg tre ganger uten svar fra deg gi deg større mulighet til å finne det du leter etter.

Farvel fra meg.

https://www.kinkynorge.no/

• Like 2
2 timer siden, Natt skrev:

@TomX, som mitt siste svar til deg prøver jeg en siste gang å henvise deg til denne siden.

Hvis du ikke bare søker oppmerksomhet her (noe jeg sterkt mistenker er tilfelle), vil forumet på lenken jeg har gitt deg tre ganger uten svar fra deg gi deg større mulighet til å finne det du leter etter.

Farvel fra meg.

https://www.kinkynorge.no/

Jeg har fetlife men det er ikke noe mer på den siden