Gå til innhold

Har laget en annen telegramgruppe for jenter

TomX

Anbefalte innlegg

@TomX  hvis du går nederst på NorEsks hjemmeside, vil du se en liste over personene som er til stede på nettstedet til enhver tid, delt inn i nyttige farger for «administratorer», «jenter» og «medlemmer».

Selv om vi antar at noen medlemmer faktisk er jenter (selv om jeg synes det er et veldig lavt tall), vil du oppdage at et veldig, veldig lite antall jenter besøker dette nettstedet. Det er for det meste skitne gamle (og skitne unge) menn. Som deg og meg.

Så å lage en ny tråd her for å fortelle oss om ditt nye Telegram for å finne jenter å holde deg i hånden hos tannlegen er en veldig meningsløs og tidssløs øvelse. Beklager, mann.

Endret av Natt
  • Like 1
  • Thanks 1
1 time siden, Natt skrev:

Så å lage en ny tråd her for å fortelle oss om ditt nye Telegram for å finne jenter å holde deg i hånden hos tannlegen er en veldig meningsløs og tidssløs øvelse.

I motsetning til alt andre meningsfulle og produktive aktiviteter han har holdt på med? 😅

Dette er jo helt i ånden til tidligere forsøk oppmerksomhet.

• Haha 3
1 minutt siden, TomX skrev:

Jeg har liksom ikke andre sammfunn som jeg kan snakke i 

Da har jeg ett meget bra tips. Gå inn på forumet på kvinneguiden. Sikkert noen der som vil slenge heder og galle, men det tar du deg ikke nær av. Der du treffer ogsså ett par damer som sikkert har noen gode råd og tips. Og er du ekstra heldig så får du ogs tak i en dame som er villig til møte deg og holde deg i hånda når du sitter i tannlegestolen. Damer liker å hjelpe og en og annen vil synes du er tøff som står fram med fetishen din. 

• Like 2
  • Thanks 1
11 minutter siden, Natt skrev:

Fy faen, @TomX  DENNE nettsiden:

https://www.kinkynorge.no/

Ja nå beynner jeg virkelig å lure på om han bare ønsker å være her og kødde med oss. TomX, du søker etter en dame som skal holde deg i hånden, ref for jenter som kan holde meg i hånden hos tannlegen. Det er ikke seksualisert innhold. Men hvis du skriver at du skal få en dame til å ruke deg i tannlegestolen, så JA.

Endret av Mekkern
  • Like 2
  • Haha 1
20 minutter siden, Mekkern skrev:

Ja nå beynner jeg virkelig å lure på om han bare ønsker å være her og kødde med oss. TomX, du søker etter en dame som skal holde deg i hånden, ref for jenter som kan holde meg i hånden hos tannlegen. Det er ikke seksualisert innhold. Men hvis du skriver at du skal få en dame til å ruke deg i tannlegestolen, så JA.

Sorry at jeg ler, men det tok deg ikke lange tiden å endre mening om vår felles venn. 😜

• Like 1
3 minutter siden, Chen skrev:

Sorry at jeg ler, men det tok deg ikke lange tiden å endre mening om vår felles venn. 😜

Har fått det bekreftet en gang for alle NÅ. ja. Tror nok fastlege med henvisning til psykolg kan hjelpe han, men virker ikke som han vil ha hjelp. Han savner nok mamma sin som sydd puter for han hele livet. Sorry Tom X, men du må vålne opp. 

• Like 2