Gå til innhold

Hva er viktig ved besøk: Kjerneproduktet.

karsten

Hva er viktig med Kjerneproduktet?  

37 stemmer

1. 1. Ansiktet

• Meget viktig
      9
    • Ganske viktig
      21
    • Hverken eller
      4
    • Ikke så viktig
      3
    • Absolutt ikke viktig
      0
  2. 2. Kropp - Hvilke pupper foretrekker du (flere typer mulige)

• Naturlige store pupper
      21
    • Naturlige middels pupper
      22
    • Naturlige små pupper
      11
    • Silikon - store pupper
      6
    • Silikon - middels pupper
      7
    • Betyr ingenting for meg
      3
  3. 3. Høyde og vekt

• Høy
      1
    • Middels høy
      17
    • Kort
      12
    • Slank
      17
    • Gjennomsnittlig kropp
      16
    • Fyldig
      6
    • Petite
      18
    • Betyr egentlig ikke noe for meg
      2

Anbefalte innlegg

For meg er det nesten mulig å krysse av på alt. Jeg liker et bredt spekter av kropp, pupper, utseende etc. etc. Oftest er utstråling, personlighet og innlevelse avgjørende for opplevelsen. Dama kan være 10/10 på utseende og kropp, men det hjelper ikke hvis hun er en iskald bitch som hater jobben sin. 

• Like 8
2 timer siden, Kneipp skrev:

For meg er det nesten mulig å krysse av på alt. Jeg liker et bredt spekter av kropp, pupper, utseende etc. etc. Oftest er utstråling, personlighet og innlevelse avgjørende for opplevelsen. Dama kan være 10/10 på utseende og kropp, men det hjelper ikke hvis hun er en iskald bitch som hater jobben sin. 

Enig i deg der

• Like 2

Vet jo hva jeg liker, og perfeksjon er ikke funnet  på alle områder ennå. Å i allefall ikke altpå en gang. 😀

Ofte er 10/10 på kropp da dette langt på vei sees på bilder og tall i annonsen.

Så er det kvaliteten på tjenestene som leveres, innlevelse og hvor godt leveres det. Har ennå ikke funnet et DT som jeg drømmer om.

Det som ofte faller fullstendig gjennom er personligheten eller det at de snakker så dårlig engelsk at det blir umulig å ha en samtale med noe som helst innhold.

• Like 3

Jeg greier ikke en stygg, feit dame. Hun må være ihvertfall passe pen, slank og ikke slappe mammapupper.

Puppene må være faste, men ikke enorme. En håndfull holder fint. Er det silikon kan de være litt større.

Hun kan godt være kort, ned til 150, men opp til 170. Jeg liker de ikke for høye.

Vekt. Definitivt viktig. Ikke mye mage eller slapp. Det er turn off.

De som kommer fint innafor av de jeg har møtt er Rux, Star/Linda, Megan, og Mila Real. Shara også, selv om jeg synes puppene er i grenseland for naturlige...

OG : Barbert. Jeg elsker å gi damene en god runde med tunge og munn, og da gidder jeg ikke hår og smaken av hår.

Endret av karsten
  • Like 6

Jeg har definitivt en klar preferanse for slanke/ petite, gjerne litt veltrente damer. Meget veltrent går også an. Bryster bør være velproporsjonerte til kroppen = små til medium og helst være naturlige. Ansiktsskjønnhet er ofte subjektivt og mange damer har trekk jeg ser skjønnhet i så mindre viktig. En fin høyde er mellom 165 og 175, men jeg diskriminerer ikke aktivt lavere eller høyere jenter. Det som er viktigst for meg er nok dette med slankhet og at jeg får inntrykk av at hun tar vare på kroppen sin. Det kan nok henge sammen med at jeg selv trener mye, er slank/atletisk og liker å være i bra form. Like søker like. 

• Like 2
På 21.11.2025 den 10.50, karsten skrev:

Jeg greier ikke en stygg, feit dame. Hun må være ihvertfall passe pen, slank og ikke slappe mammapupper.

Puppene må være faste, men ikke enorme. En håndfull holder fint. Er det silikon kan de være litt større.

Hun kan godt være kort, ned til 150, men opp til 170. Jeg liker de ikke for høye.

Vekt. Definitivt viktig. Ikke mye mage eller slapp. Det er turn off.

De som kommer fint innafor av de jeg har møtt er Rux, Star/Linda, Megan, og Mila Real. Shara også, selv om jeg synes puppene er i grenseland for naturlige...

OG : Barbert. Jeg elsker å gi damene en god runde med tunge og munn, og da gidder jeg ikke hår og smaken av hår.

Stygg feit dame er jo gratis å få med mindre man ser helt horribel ut. Hele poenget med å betale er jo for å slippe arbeid eller å få tilgang til bedre damer enn man ellers får. Og i de fleste tilfeller betyr dette yngre damer da det er faktoren som oftest gjør damene utilgjengelige for menn. Ei helt ok dame på 40 som vil knulle etter et par glass vin klarer jo alle å ro i land. De flommer det jo over av. 

• Like 3