Gå til innhold

Majorstua

FittePrins

Anbefalte innlegg

@Tukleren vet hva han snakker om. Jeg har ingen idé om salongene til thaiene, de stedene går jeg i store ringer rundt.

Og noen damer i gamle nedslitte gårder som bare rotter burde bo i. Og ihvertfall steder som jeg ikke vil dra fram pikken på.

Men også flere bygg som er totalrenovert og dermed leies hele gården ut på korttidsopphold.... Det betyr naboer som ikke kjenner hverandre, fin standard, lydisolert, pent og rent...

23 minutter siden, Kneipp skrev:

Standard på damene står ofte i stil med standard på leilighetene

Du unngår helt klart søramerikanske feller i en dyrere leilighet. Men du kan jo finne gullkorn i de billigste stedene også, det er en del av gamet.

Jeg er ikke kravstor på et sted jeg skal være i 30-60 min men jeg ser helst at dusjen er ren og ryddig og en seng av ok kvalitet. Forrige sted jeg var på i Majorstuen hadde ikke sluk i dusjen (bare ett mørkt hull) og den var mer gul en hvit, ikke delikat.

Endret av Tukleren
  • Like 3
  • Thanks 1

Noen av de mest slitte leilighetene jeg har vært borti har ligget på Majorstua og Sinsen og gamle Oslo. Noen av dem grove. På grensen til katastrofalt. Her sover og jobber damene. Mye rart i Oslo. 

En gang måtte jeg ta en dame på badet, bakfra, da leiligheten hun jobbet utfra var umøblert. Det var ingenting her, ikke engang en seng, og veldig kjølig. Kun på badet det var varmt.  

• Haha 5
  • Sad 1