Gå til innhold

Ny norsk eskorteside

Juarson

Anbefalte innlegg

De kortene har gått ut på dato.

Hvis liksom personen er ekte så er det rart å skryte med gamle kredittkort, jeg har også flere kredittkort uten at det gjør meg rik. Ikke er det svarte premium kortene til DnB heller.

Er det utpressing så er det jo feil tråd.

Det eneste som gjenstår da er uthenging av person men denne posten er jo ikke finnbar med Google.

Edit: og Sparebank1 er en elendig bank som ikke er best på noe, finn en annen.

Endret av Tukleren
  • Like 2
2 timer siden, Tukleren skrev:

De kortene har gått ut på dato.

Hvis liksom personen er ekte så er det rart å skryte med gamle kredittkort, jeg har også flere kredittkort uten at det gjør meg rik. Ikke er det svarte premium kortene til DnB heller.

Er det utpressing så er det jo feil tråd.

Det eneste som gjenstår da er uthenging av person men denne posten er jo ikke finnbar med Google.

Edit: og Sparebank1 er en elendig bank som ikke er best på noe, finn en annen.

Jo, Noresk dukker veldig høyt opp på Google.

Det var for eksempel en person som skrev et innlegg i FB-gruppa "svindlere i Norge" der han fortalte om hvordan Ivonne Nesse hadde svindlet ham for ca 70 000. Da var det en som skrev i kommentarfeltet at Ivonne Nesse er hore, fordi han hadde googlet navnet hennes og fått opp Noresk på førstesiden. 

• Like 1
  • Thanks 1