Gå til innhold

Jeg trodde møringene var gjerrige jeg?

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært i Horten ett døgn, og dette er jo som å være på marked i østen. 80% pruter..!!???? 
Hadde jeg ikke syntes pruting er så turnoff, (blir faktisk fysisk tørr av pruting) ville jeg ha doblet prisene mine og latt de prute seg ned til halv pris 😅

Jeg har en flott leilighet med badekar, så jeg koser meg gløgg mellom de få som faktisk vet å verdsette en moden kvinnes verdi. Fnyser som alltid av de som pruter, mens jeg gleder meg til at jeg får satt i gang med mitt bad og får eget badekar 🧡

god helg da folkens 😘 og ikke klag på hvorfor det er så få norske i nabolaget som byr av seg selv 😉IMG_2996.thumb.jpeg.39524feeb3a8f95e6fe531074d969dd5.jpeg

Vedlegger bevis på tørr fitte 😂😂
😂

• Like 4
  • Haha 1
3 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Da har jeg vært i Horten ett døgn, og dette er jo som å være på marked i østen. 80% pruter..!!???? 
Hadde jeg ikke syntes pruting er så turnoff, (blir faktisk fysisk tørr av pruting) ville jeg ha doblet prisene mine og latt de prute seg ned til halv pris 😅

Jeg har en flott leilighet med badekar, så jeg koser meg gløgg mellom de få som faktisk vet å verdsette en moden kvinnes verdi. Fnyser som alltid av de som pruter, mens jeg gleder meg til at jeg får satt i gang med mitt bad og får eget badekar 🧡

god helg da folkens 😘 og ikke klag på hvorfor det er så få norske i nabolaget som byr av seg selv 😉

Jeg spurte nylig hvorfor så lite god informasjon ble delt i Vestfold-trådene (du kan ofte høre gresshoppene synge her), og fikk beskjed om at det var fordi de har brukt mye penger på å lete etter flinke damer og derfor ikke ønsker å dele i godene.

Jeg trodde alltid det var Sunnmøringer som gjorde omvendt brystsvømming når de svømte, men det ser ut til at de har konkurranse med Vestfold-guttene og deres korte armer og lange lommer...

• Haha 1

Hahaha, herlig @Natt😂😂

Det finnes heldigvis unntak som fungerer som godt bøtemiddel for en inntørket mus 😅 Så jeg får da kost meg 😘 bare ikke like mye som jeg liker å gjøre det når jeg flytter på meg 😅

• Haha 1
På 18.11.2025 den 7:53 PM, RealSamantha skrev:

Vestfold har veldig mange "no shows" og timewasters. Jeg gir opp, og anser meg ferdig med denne regionen.

Trist å høre, men når man ser at bare en håndfull personer deler informasjon i Vestfold-trådene og hvor inaktive trådene er, gir det dessverre mening.

Beklager at jeg ikke var på besøk i regionen da du var der.

• Thanks 1
  • 2 weeks later...