Gå til innhold

Jeg har autisme

TomX

Anbefalte innlegg

Jeg kan si og dele mye rart som kanskje andre oppfatter som galt/feil. Og veit jeg kan oppfattes som 🤯 gal idiot. oppfattes som desperat litt for impulsiv. Det kommer av angsten for og miste noe godt. En niholder på noe godt som føles trygt. Selv om en har funksjonshemming i uansett grad. Ønsker man jo ikke og bli oppfattes som syk i hodet. Men bare bli forstått at jeg tenker annerledes. føler annerledes. Møter mange i min hverdag som ikke skjønner det. Og må jo innrømme at jeg er litt jente gal også👩🏼👩🏻‍🦰👩🏽 🤣 men det er jo sånn det er og være en ungkar på 26. men på andre ting føles det som at andre skal få lov. Og ikke jeg 😢 det kan være en veldig vond følelse. Og jeg har store sex fantasier som også trenger behandling og opplevelse 

Send et hjerte❤️ i svar. eller en hyggelig melding 😊 om du forstår hvordan autisme er 

• Like 3
1 time siden, nelson2 skrev:

Det er sant, generell smalltalk om været, matprat erotikk, sykdommer osv tas opp på f.eks Nakenprat, Eros Chat med flere, og så finnes det et eget digitalt fora for tannleger, men det er ofte lukkede og krever medlemskap. 

Jeg har aldri snakket med tannleger om jeg kan få massasje og nakenhet i stolen. Er liksom redd for og bli kastet ut og mister gratis behandlings tilbud 

• Like 1