Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jeg har autisme

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan si og dele mye rart som kanskje andre oppfatter som galt/feil. Og veit jeg kan oppfattes som 🤯 gal idiot. oppfattes som desperat litt for impulsiv. Det kommer av angsten for og miste noe godt. En niholder på noe godt som føles trygt. Selv om en har funksjonshemming i uansett grad. Ønsker man jo ikke og bli oppfattes som syk i hodet. Men bare bli forstått at jeg tenker annerledes. føler annerledes. Møter mange i min hverdag som ikke skjønner det. Og må jo innrømme at jeg er litt jente gal også👩🏼👩🏻‍🦰👩🏽 🤣 men det er jo sånn det er og være en ungkar på 26. men på andre ting føles det som at andre skal få lov. Og ikke jeg 😢 det kan være en veldig vond følelse. Og jeg har store sex fantasier som også trenger behandling og opplevelse 

Send et hjerte❤️ i svar. eller en hyggelig melding 😊 om du forstår hvordan autisme er 

Skrevet

Dette er ikke et generelt chat forum. Det er ment for folk som treffer eskorter og det gjør jo ikke du så hvorfor fortsetter du å poste her?

Skrevet
5 minutter siden, Tukleren skrev:

Dette er ikke et generelt chat forum.

Det er sant, generell smalltalk om været, matprat erotikk, sykdommer osv tas opp på f.eks Nakenprat, Eros Chat med flere, og så finnes det et eget digitalt fora for tannleger, men det er ofte lukkede og krever medlemskap. 

Skrevet
  • Forfatter
1 time siden, nelson2 skrev:

Det er sant, generell smalltalk om været, matprat erotikk, sykdommer osv tas opp på f.eks Nakenprat, Eros Chat med flere, og så finnes det et eget digitalt fora for tannleger, men det er ofte lukkede og krever medlemskap. 

Jeg har aldri snakket med tannleger om jeg kan få massasje og nakenhet i stolen. Er liksom redd for og bli kastet ut og mister gratis behandlings tilbud 

Skrevet

TomX, slutt. Ingen her syns du er underholdende eller interresant, og du bruker diagnosen din som ett skjold. 

Skrevet
7 timer siden, TomX skrev:

Send et hjerte❤️ i svar. eller en hyggelig melding 😊 om du forstår hvordan autisme er 

Jeg forstår deg, stå på! Det er aldri galt å være seg selv. Og du er ikke den eneste autusten her, har jeg funnet ut. Noen er eksperter på damer, andre på gaslighting.

Vi er forskjellige 😀

Skrevet
18 minutter siden, jegern skrev:

Det er aldri galt å være seg selv

Tja, er vel mange eksempler fra historien man kan komme med her men vi bør vel holde oss til temaet som er TomX.

Skrevet
  • Forfatter
11 timer siden, Trøndern skrev:

TomX, slutt. Ingen her syns du er underholdende eller interresant, og du bruker diagnosen din som ett skjold. 

Du trenger ikke være så u fin. 

Skrevet
13 timer siden, Tukleren skrev:

Tja, er vel mange eksempler fra historien man kan komme med her men vi bør vel holde oss til temaet som er TomX

Vel ja, men må jo være den man er. Hva man gjør er en annen ting. 

Skrevet
  • Forfatter
22 timer siden, jegern skrev:

Jeg forstår deg, stå på! Det er aldri galt å være seg selv. Og du er ikke den eneste autusten her, har jeg funnet ut. Noen er eksperter på damer, andre på gaslighting.

Vi er forskjellige 😀

Føles bare som noen må si noe vondt liksom 

Skrevet
1 time siden, TomX skrev:

Føles bare som noen må si noe vondt liksom 

Det er de som har det vondt selv

Skrevet
  • Forfatter
9 timer siden, jegern skrev:

Det er de som har det vondt selv

Ja er nok derfor får håpe 😊

Skrevet

Du har kanskje autisme, men du er i det minste ikke en irriterende 'bot... 😉

Endret av Natt

Skrevet
  • Forfatter
53 minutter siden, Natt skrev:

Du har kanskje autisme, men du er i det minste ikke en irriterende 'bot... 😉

Heldighvis 😊👍🏻 

Skrevet

Autisme kommer langt ned på lista over hva som er galt med denne gutten.

• 2 months later...
Skrevet

Jeg bor sammen med en som er så autistisk at han kunne gitt deg psykologisk behandling hvis du ville...

Skrevet
  • Forfatter
4 timer siden, Zeuslejuce skrev:

Jeg bor sammen med en som er så autistisk at han kunne gitt deg psykologisk behandling hvis du ville...

🤣