Gå til innhold

Sexklubber i Oslo...

karsten

Klubber  

13 stemmer

1. 1. Jeg har besøkt de omtalte klubbene

• Viproom (Oslo)
      2
    • Club fantasy (Oslo)
      3
    • Club fantasy (Tønsberg)
      0
    • Jeg har ikke besøkt disse klubbene
      10
  2. 2. Kunne du tenke deg å besøke de omtakte klubbene?

• Viproom (Oslo)
      3
    • Club fantasy (Oslo)
      4
    • Club fantasy (Tønsberg)
      2
    • Jeg kunne ikke tenke meg å besøke klubbene
      7

Anbefalte innlegg

Jeg har på Snap fått tak i adresse til 2 sexklubber i Oslo. Det ene er "Viproom" (Snap: viproomoslo) og den andre er "Club fantasy" (Snap: clubfantasyoslo). Jeg har ikke besøkt noen av dem, men får noen gode vibber av begge sidene.

Viproom (Oslo): Jeg ser at navnet (og stedet?) er omtalt på nettsteder for flere år tilbake. Om det er det samme konseptet vet jeg ikke. JEg har etterlyst informasjon fra driverne, som selv påstår at det er 3 damer som driver dette stedet.

Club fantasy (Oslo / Tønsberg): https://clubfantasy-oslo.no/ Stedet, eller stedene, er visstnok plassert i Tønsberg og Oslo. 

Er det noen som har besøkt noen av disse stedene og dermed har mer oppdatert informasjon? Nå etterlyser jeg IKKE synsing om stedene, men fakta som ikke kan finnes på nettet.

• Like 2
  • Thanks 2
10 minutter siden, FittePrins skrev:

Viproom ble lagt ned før covid. Spennende om disse har startet opp igjen, men du persona non grata uten en dame på slep. I 2016 var jeg på Viproom da de hadde åpnet en dag per måned for single menn! Da var vi 20 mannfolk eieren og kona til eieren Trude / Turid. Latterlig. 

Trude fikk kjørt seg noe jævlig èn gang i måneden, med andre ord? 😮 

• Haha 3

Jeg ble invitert med på Fantacy en gang, men dro aldri da det var en høy kostand assosiert med inngang. 

Peroner fra Oslo pleier å dra til Tønsberg og visa versa for å ikke bli kjent igjen ble jeg fortalt. Om man ikke er veldig integrert i de miljønen er det lite å hente som mann. 

Åpen for å prøve, men har ingen å reise med nå. 

• Like 1
7 timer siden, FittePrins skrev:

Viproom ble lagt ned før covid. Spennende om disse har startet opp igjen, men du persona non grata uten en dame på slep. I 2016 var jeg på Viproom da de hadde åpnet en dag per måned for single menn! Da var vi 20 mannfolk eieren og kona til eieren Trude / Turid. Latterlig. 

Det må ha vært en veldig kort periode før de skjønte at det ikke nyttet. Jeg har også vært på VIP, sikkert 14-15 ganger, og de hadde åpent for single menn 2-3 dager i uka, ihvertfall. Og var man sent ute med påmelding, kunne man fort få nei, nettopp fordi de ville ha en akseptabel balanse på kjønn. Selvfølgelig ble det veldig sjelden helt likevekt, men damene/parene som valgte disse dagene, var jo også i stor grad de som ønsket pikk i flertall fremfor rent partnerbytte. Én gang gikk jeg hjem uten sex. Hadde muligheten, men damen som bød seg fram tente meg ikke. Rekorden var 5 stk. samme kveld (men klarte ikke 5 orgasmer😅). Ellers lå det gjerne på 1-2, og av og til 3 runder/damer pr. besøk. Pluss for at de hadde sauna og jacuzzi, noe de mangler på dagens klubber. Det var fine soner for litt intim og flørtende sosialisering, der man virkelig kunne se og bli sett mens man egget hverandre opp. Sprøtt hvor forskjellige opplevelser man kan ha. Mine minner fra VIP er egentlig utelukkende gode, selv som singel mann. Fun fact: de lokalene er nå omgjort til et musikkstudio som heter Swingin’ music😄

• Like 6
1 time siden, nappe nappe skrev:

Det må ha vært en veldig kort periode før de skjønte at det ikke nyttet. Jeg har også vært på VIP, sikkert 14-15 ganger, og de hadde åpent for single menn 2-3 dager i uka, ihvertfall. Og var man sent ute med påmelding, kunne man fort få nei, nettopp fordi de ville ha en akseptabel balanse på kjønn. Selvfølgelig ble det veldig sjelden helt likevekt, men damene/parene som valgte disse dagene, var jo også i stor grad de som ønsket pikk i flertall fremfor rent partnerbytte. Én gang gikk jeg hjem uten sex. Hadde muligheten, men damen som bød seg fram tente meg ikke. Rekorden var 5 stk. samme kveld (men klarte ikke 5 orgasmer😅). Ellers lå det gjerne på 1-2, og av og til 3 runder/damer pr. besøk. Pluss for at de hadde sauna og jacuzzi, noe de mangler på dagens klubber. Det var fine soner for litt intim og flørtende sosialisering, der man virkelig kunne se og bli sett mens man egget hverandre opp. Sprøtt hvor forskjellige opplevelser man kan ha. Mine minner fra VIP er egentlig utelukkende gode, selv som singel mann. Fun fact: de lokalene er nå omgjort til et musikkstudio som heter Swingin’ music😄

Jeg hadde også herlige minner fra Vip rom i oslo. Hadde alltid med meg en knullevenninne dit. Vi pleide å varme opp enten i baren eller i i jacuzzi og minglet gjerne med andre som også var der. En fin måte og bli kjent på. Koden var at hadde du med dame så måtte gutta spørre deg om lov, og seff sa man alltid ja til det. Det hendte av og til at bar damene  som jobbet der hoppet opp i jacuzzien, kliss nakne selvfølgelig.. Husker hun ene var en inner tier. Hadde så lyst på henne men hun bare viste seg fram og ikke mer enn det. Etter jacuzzi og bar var det opp i andre etg. Flere små rom og en dobbelt seng som var plass til 10-12 stk. Det var der det var mest action! Ofte kunne man stelle seg i køen med mange menn foran deg. Nesten helt likt som en gangbang i porr film. Å være bra utstyrt var alltid en fordel, da ble det oftere ja enn nei. En kveld pulte jeg fem eller var det seks damer, husker ikke nøyaktig. Ble kjent med en kul type som bodde på løkka som var fast på vip rom. Ble invetert på gangbang hos han med damer han ble kjent med på cat people og vip rom. I dag er alt bare gode minner. Savner det jo. Ca 10 år siden.

• Like 3
  • Thanks 2
17 timer siden, karsten skrev:

Vil du si noe om hvorfor? 

Vel. Jeg var der sammen men min daværende mann. (Alltid vært et veldig kåt kvinnemenneske) Er på nikk med eierne, så vi ble invitert.

Jeg følte ikke noe tenning av å være der. For det første gav det ikke inntrykk av bra nok rengjort. Men i tillegg var de som var der ikke noen jeg kunne tenke meg å dele kroppen min med. Det hele ble en ubehagelig opplevelse fordi når vi sa nei til de som spurte ble de sure. Damene som var der var typiske lubne husfruer, som heller ikke tente mannen min, så vi dro bare.

Siden jeg er på nikk med flere i miljøet, ønsker jeg heller ikke å dra dit i hobby ærend. Delvis fordi jeg ikke ønsker at de skal bli kjent med den siden av meg, men også fordi jeg har en viss standard.

Jeg leier alltid flotte Airbnb leiligheter når jeg ikke tar i mot hjemme, noe enhver som har besøkt meg de siste 2 årene vet godt.

Jeg leker dog med tanken på å arrangere sexfester etter hvert 😉 

• Like 4
  • Thanks 2
5 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Vel. Jeg var der sammen men min daværende mann. (Alltid vært et veldig kåt kvinnemenneske) Er på nikk med eierne, så vi ble invitert.

Jeg følte ikke noe tenning av å være der. For det første gav det ikke inntrykk av bra nok rengjort. Men i tillegg var de som var der ikke noen jeg kunne tenke meg å dele kroppen min med. Det hele ble en ubehagelig opplevelse fordi når vi sa nei til de som spurte ble de sure. Damene som var der var typiske lubne husfruer, som heller ikke tente mannen min, så vi dro bare.

Siden jeg er på nikk med flere i miljøet, ønsker jeg heller ikke å dra dit i hobby ærend. Delvis fordi jeg ikke ønsker at de skal bli kjent med den siden av meg, men også fordi jeg har en viss standard.

Jeg leier alltid flotte Airbnb leiligheter når jeg ikke tar i mot hjemme, noe enhver som har besøkt meg de siste 2 årene vet godt.

Jeg leker dog med tanken på å arrangere sexfester etter hvert 😉 

Takk skal du ha for info. Jeg synes konseptet er interessant, men med informasjon fra deg så faller interessen her. Det må være både bra folk og rent og pent skal man ha lyst til å ta av seg klærne og ha det moro. Jeg har vært innom et par steder i utlandet og de fleste stedene har nok hatt mye av samme opplegg som du beskriver - kanskje unntatt av at damene har vært bedre enn du beskriver.

Håper vi får høre om dine sexfester her etterhvert - før de blir arrangert liksom ;-) Men du har kanskje opplevd at det er mange her i forumet og ellers som lover og lover, men hvor motet svikter når det faktisk er "play time". Vet at andre her har klaget på dette også (av damer og andre arrangører).

• Like 3

Jeg var på Vip Room noen ganger mens de holdt på. Hadde ulike opplevelser, men er enig i at det rett og slett ikke var høy nok standard på ting til å være et sted å vanke. Lokalene, fasilitetene... 

I starten var det spennende fordi dette var nytt og spennende, spesielt når man som jeg hadde en litt over middels dragning mot "se og bli sett". Så jeg avtalte med bekjentskaper på Club Cupido og dro på Vip. Det mest utagerende var en episode da vi var seks-syv menn som "kjørte tog", dvs. sto i kø bak en dame på alle fire. Og noen trekantgreier. Hadde også glede av å forhåndsavtale med daten at vi skulle stå og snakke med noen og så skulle hun liksom impulsivt gå ned på kne og begynne å suge meg mens jeg fortsatte samtalen. Enkle, banale greier som var morsomme der og sa.

Men storsenga full av folk som ikke tente meg var ikke noe som holdt mål over tid. Dessuten er dette organiserte swingersmiljøet litt for harry, sånn sett over tid. Gøy å ha opplevd. Helt fint å være ferdig med.

• Like 1
  • Thanks 2
2 timer siden, karsten skrev:

Takk skal du ha for info. Jeg synes konseptet er interessant, men med informasjon fra deg så faller interessen her. Det må være både bra folk og rent og pent skal man ha lyst til å ta av seg klærne og ha det moro. Jeg har vært innom et par steder i utlandet og de fleste stedene har nok hatt mye av samme opplegg som du beskriver - kanskje unntatt av at damene har vært bedre enn du beskriver.

Håper vi får høre om dine sexfester her etterhvert - før de blir arrangert liksom ;-) Men du har kanskje opplevd at det er mange her i forumet og ellers som lover og lover, men hvor motet svikter når det faktisk er "play time". Vet at andre her har klaget på dette også (av damer og andre arrangører).

Det nytter ikke å gå inn med negativ mindset når du skal på sex klubb eller gb. Sett på god musikk kom i god modus. At noen setter høy standard får så være, men ikke la det påvirke deg og være til hinder for at du skal kose deg. Jeg startet på Vip rom og det utviklet seg til private gangsbangs etc. Er meget glad for å opplevd dette og det har beriket mine seksuelle ferdigheter på beste måten.

• Like 1
  • Thanks 1