Gå til innhold

Uten høvel ingen OWO....?

karsten

Anbefalte innlegg

På 15.11.2025 den 18.23, OsloG skrev:

Går superfint. Sørg for nok skum og kontrollerte bevegelser. Ikke barber MOT skrukkene med mindre du er profesjonell.

Hvilke skrukker?

Damene sier ofte at jeg har store baller og er derfor heller ikke skrukkete.Går veldig fint å høvle dem.

Veldig vanlig at damene suger på ballene når de gir Bj, og er derfor alltid barbert og klar for dem.

Medium pikk og store baller. Kan ikke få i pose og sekk.

2 timer siden, Testdriver skrev:

Hvilke skrukker?

Damene sier ofte at jeg har store baller og er derfor heller ikke skrukkete.Går veldig fint å høvle dem.

Veldig vanlig at damene suger på ballene når de gir Bj, og er derfor alltid barbert og klar for dem.

Godt poeng. Men du vet det er en ulempe med store baller.....

5 timer siden, Testdriver skrev:

Hvilke skrukker?

Håper de ikke er så store at kjærringa får mer juling enn pikk. 🤣🤣

• Haha 3
2 timer siden, LoveOWO skrev:

Håper de ikke er så store at kjærringa får mer juling enn pikk. 🤣🤣

Kanskje derfor hu sier at hun er ferdig med slikt.

Er ganske naturlig at tyngdekraften gjør sitt på baller også.

Men gir jo en fin dasking av fitta når jeg peiser på i toern bakfra.

• Like 2
  • Haha 1
3 timer siden, Blyanten skrev:

Er det sant eller myte at slikt som dette påvirker servicen? Barbering, klær, alder, kroppsfasong...? Eller er det penga som rår uansett?

Er nok penga som teller mest.

Men min erfaring er at med glattbarbert der nede så er de mer villige til å gi en dyp Bj og ballesuging.

Og med medium størrelse så har jeg aldri fått avslag på analsex når dama skriver/sier at det er på menyen.

• Like 3

Noen skriver det direkte at de ønsker barbert, men min generelle oppfatning er også at det er bedre service om det er godt vedlikeholdt der nede.

Her i gården er det kun safety razor, litt såpeskum (barberingssåpe) og en stø hånd som brukes for vedlikehold B|

Endret av skinstaad
  • Like 1