Gå til innhold

Uten høvel ingen OWO....?

karsten

Anbefalte innlegg

Delirium fra sykesengen (manflu):

Jeg har jo besøkt noen damer gjennom årene, og det er både kjærester, gifte kvinner, eskorter, massasjedamer, osv osv... Det som for noen år siden ikke var et tema har nå blitt mer og mer et helt vanlig krav fra 50% av befolkningen: "Barber pikken din eller så blir det ikke noe suging". Så for 2-3 år siden tok jeg høvelen i egne hender og barberte meg mellom beina. Det ble hårløst på stake og baller. Men, ofte ble det sårt og ubehagelig uten noen form for krem, eller nærmest enda verre: Barberkrem. MEN - for en stund siden på REMA fant jeg svaret: RFSU Intim Easy Shave Gel. Det ble en helt ny opplevelse. Og en annen ting: Damene er superfornøyde med følelsen og det er jeg også. Dette er digg.

https://www.nordicfeel.com/no/product/duo/rfsu-intim-easy-shave-gel-34841?gad_source=1&gad_campaignid=23001991344&gclid=EAIaIQobChMI6LXY_szfkAMVtWiRBR0VTDmDEAQYAyABEgIVA_D_BwE

Endret av karsten
  • Like 7
  • Thanks 5

Min bedre halvdel gir OWO uansett, men det er 25 år siden jeg begynte med barbering. Anus, baller, stake. Grooming over. Lengre om vinteren, nesten helt glatt sommerstid, for å kunne bli solbrun der også. Men mye rydding der nede fungerer bare hvis man har lite kroppshår. Ellers ser man fort ut som om man er overkjørt av en gressklipper.

• Like 2
  • Haha 9
7 timer siden, Blyanten skrev:

Min bedre halvdel gir OWO uansett, men det er 25 år siden jeg begynte med barbering. Anus, baller, stake. Grooming over. Lengre om vinteren, nesten helt glatt sommerstid, for å kunne bli solbrun der også. Men mye rydding der nede fungerer bare hvis man har lite kroppshår. Ellers ser man fort ut som om man er overkjørt av en gressklipper.

Fint det. Sier hun OWO så ville jeg vurdert hele ekteskapet 🤣🤣

Og hvis hun på fredagskvelden sier "Jeg er klar for CIM i dag".... 

Endret av karsten
  • Haha 8
57 minutter siden, daxi skrev:

Skjønner ikke at noen tør å bruke barberhøvel/kniv i det området av kroppen. 😵‍💫

Hvis jeg fjerner hår der er det Veet og en krem etterpå.

Jeg bruker kun veet! Funker veldig bra. 

• Like 1
11 timer siden, daxi skrev:

Skjønner ikke at noen tør å bruke barberhøvel/kniv i det området av kroppen. 😵‍💫

Hvis jeg fjerner hår der er det Veet og en krem etterpå.

Nei, ihvertfall ikke hvis du lider av ukontrollerte spasmer eller noe slikt... Som du vet @daxi så er det noe somheter "Det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg pikken"......

Så noen regler har jeg for egen del:

• Ingen spasmer når det barberes... Nå pleier jeg ikke å ha det, men alikevel...
  • Ikke la en sint X barbere meg med kniv...
  • Bruk en god høvel

Risikoen har etter mange ganger vist seg å være fraværende: Når jeg skal f.eks møte en eskorte så smører jeg på litt barbergel, shaver "gods gave til kvinnene", vasker godsakene og stiller opp og får verdens beste service...

• Like 2
  • Haha 5
23 minutter siden, OsloG skrev:

Og så er det utrolig deilig å møte jentene med barbert pikk og baller. De blir mye mer ivrig, jeg er mer følsom også, og de slipper å brekke seg pga hår i munnen. Vinn-vinn.

Det er veldig sexy med nybarbert utstyr. Bør absolutt prøves.

Nettopp 👍

• Like 3