Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Noen ganger i oslo for en fem seks år siden. Litt henge mage og sleng pupper fått. Passe søt og deilig mus å knulle på hvis man er bra utstyrt. Squirter lett som bare det. Hvordan hun er den dag i dag vet jeg ikke. Bra for low budget pga alder. Du går nok ikke bomtur her, men noen super høydare er det heller ikke. 

Skrevet

Er det du som holder liv i markedet for 50 åringer Langbein?

Endret av Tukleren

Skrevet
  • Forfatter
  • Moderatorer
49 minutter siden, Tukleren skrev:

Er det du som holder liv i markedet for 50 åringer Langbein?

Ja, det kan se sånn ut he he

Skrevet
  • Forfatter
  • Moderatorer
54 minutter siden, Mekkern skrev:

Noen ganger i oslo for en fem seks år siden. Litt henge mage og sleng pupper fått. Passe søt og deilig mus å knulle på hvis man er bra utstyrt. Squirter lett som bare det. Hvordan hun er den dag i dag vet jeg ikke. Bra for low budget pga alder. Du går nok ikke bomtur her, men noen super høydare er det heller ikke. 

Takk for svar, @Mekkern

Er hun i samme toppliga som Isabel Mature, hvis du har møtt henne? De er begge latina damer rundt 50.

Endret av Langbein

Skrevet

Var hos isabel når hun var helt ny og holdt til i drammen, tror det var rundt 2017 og igjen i 2019. Var åttehundre for halvtimen dengang. Isabel er bra, litt bedre enn Kate men ingen av de er topp i notch ligaen. De er for old og overvektige blitt for det. Isabel har satt en høy overpris på selv, mens hos Kate får man mere for mindre. Har du sansen for spansk latinas med former og ikke bryr deg så mye om alder eller vekt gå for kate. Som sagt mange år siden og ting kan ha forandret seg. Men alltids spennende med noe nytt. Lykke til Langbein

• 7 months later...
Skrevet
  • Forfatter
  • Moderatorer

Kate er nå tilbake i Harstad igjen og bildene av henne frister absolutt til et besøk. Hun skriver selv i annonsen sin at hun er ei moden latina på 49 år. Jeg ser at "gjest" i denne tråden også omtaler henne som latina. "Har du sansen for spansk latinas med former og ikke bryr deg så mye om alder eller vekt gå for kate", skriver gjest.

Samtidig har jeg lest et annet sted i forumet at @Nelson har truffet dama. Han mener at hun ikke er "latina" men ei rumensk dame fra Bucuresti som bor i Spania. Hva skal en stakkars Andeby-beboer tro?

Skrevet
5 minutter siden, Langbein skrev:

Hva skal en stakkars Andeby-beboer tro?

Tviler du, så ring henne, hør på engelsken hennes.

Skrevet
  • Forfatter
  • Moderatorer

Neida, jeg tviler ikke på at hun er fra Romania. Du har jo møtt henne. Stoler fullt og helt på deg, som en av de få i forumet.🙂

Ei øst-europeisk dame rundt de 50 kan være bra det. Lenge siden jeg har hatt meg med sånt. Men så leser jeg også at du skriver at du ikke vil treffe henne igjen. Og da blir jeg litt tvilende til om hun er verdt et besøk. Samtidig ser jeg at hun har fått 19 positive anmeldelser på RE. Ingen negative.

Eneste måten å finne ut av om hun er verdt pengene eller ikke, er å besøke henne selv. Noen ganger blir man positivt overrasket.

Skrevet
På 6.11.2025 den 19.14, Langbein skrev:

Ja, det kan se sånn ut he he

Føler for å pitche inn her - det er åpenbart ikke slik at "alder"'er det avgjørende. Helt rått er det vanskelig å matche de beste asiatene på "tight", og de beste, uavhengig av alder og bakgrunn, på "spunk"..