Gå til innhold

Gardermoen - Thon Hotel Oslo Airport

Featured Replies

Skrevet

Noen som har tips til Jenter (Incall) eller Thai-salonger som ligger nær Thon Hotel Oslo Airport på Gardermoen som er verdt å besøke? 💃🍑

Skrevet

De beste alternativene ville være enten Maura eller Jessheim. Jeg kan anbefale den i Maura (nær Kiwi). Jenta som eier stedet (Enjoy) er helt fantastisk. For 1500 kr får du massasje og topp service etter. 

Skrevet

Det koker jo med mennesker på dette hotellet. Jeg får du pult i baren. Mens jeg venter på klarsignal ble det en pils i baren og fikk 2 damer på bordet etter 2 min. 

IMG_1596.jpeg

Skrevet
3 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Det koker jo med mennesker på dette hotellet. Jeg får du pult i baren. Mens jeg venter på klarsignal ble det en pils i baren og fikk 2 damer på bordet etter 2 min. 

IMG_1596.jpeg

*her får du pult i baren! 

IMG_1597.jpeg

Skrevet

.

Endret av Eventyrlysten

Skrevet
På 5.11.2025 den 1.21, AlexanderLarsen skrev:

*her får du pult i baren! 

IMG_1597.jpeg

Hvor enkelt opplever du treff fra Lyst club? For min del opplever jeg mer trekant-treff enn damer alene. Hva er din erfaring rundt det?

Skrevet
11 timer siden, Eventyrlysten skrev:

Hvor enkelt opplever du treff fra Lyst club? For min del opplever jeg mer trekant-treff enn damer alene. Hva er din erfaring rundt det?

Jeg har hatt begge deler! Nå har jeg 2 damer på rotasjon fra Lyst ! Helt topp å mix up og bryte opp og ikke kun kjøre Thai / eskorter! Veldig få her inne bruker denne kanalen. 

Skrevet
5 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg har hatt begge deler! Nå har jeg 2 damer på rotasjon fra Lyst ! Helt topp å mix up og bryte opp og ikke kun kjøre Thai / eskorter! Veldig få her inne bruker denne kanalen. 

Herlig! Takk for svar. Da skal jeg prøve meg på nytt på Lyst :) fordelen er at man kan ha mye mer sex med damene fra lyst. 

Skrevet
På 2.11.2025 den 20.15, MohaRaf8 skrev:

De beste alternativene ville være enten Maura eller Jessheim. Jeg kan anbefale den i Maura (nær Kiwi). Jenta som eier stedet (Enjoy) er helt fantastisk. For 1500 kr får du massasje og topp service etter. 

Så 1500 + gebyr