Gå til innhold

Fight Club

Natt

Anbefalte innlegg

Da kan dere vel bare lese anmeldelser på RE..."behandle henne bra gutter"..."hva som skjedde videre får bli mellom oss"...eller "Jeg kommer snart tilbake til deg vakre ..., jeg ble faktisk helt betatt av deg" til en dame som annonsere tjenesten "sit on your face"! Det er jo listet opp hvilke tjenester som er utført for lett overblikk også.

Dere må i et slikt forum som dette tåle litt "Banter" så lenge det ikke går over flere sider uten annet innhold. Det er ikke så mye informasjon å hente her lenger.

• Like 3

For noen av oss blir "banter" fullstendig slitsomt når det fortsetter og fortsetter...

Jeg har heller ikke behov for å påpeke hvordan jeg bruker forumet på mer enn slik du beskriver.

Men hvis det er slik du leser poenget med denne tråden, så lykke til til deg og alle som seiler i deg.

Endret av Natt
  • Like 1
  • Thanks 1

Hvis du har sett meg gjøre det, eller ikke svare på andres innlegg med informasjon og/eller humor, så fortsett med det. Hvis ikke, så vet jeg ikke hva du snakker om - annet enn at du kanskje føler deg litt såret i rumpa av dine egne grunner.

Å, og se her – vi bruker Fight Club til det det er tiltenkt. Bra jobbet.

Endret av Natt
  • Like 2
På 3.11.2025 den 14.15, Thermos skrev:

Ja, eller "oss intellektuelle horekunder" hvor man bare pent lister opp tjenester, og aldri...aldri kommer med noe mer. Det er så slitsomt å lese mer enn to linjer tekst!

God idé! Et forum for intelligente horekunder og et for harrytasser.

Kjør debatt!

• Haha 4