Gå til innhold

Da kommer jeg på Oslo besøk noen dager 🫦

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Haha, det er en stamkunde av meg 😉 så ja, I got special treatment så det holder.

Men jo, han tar inn andre kunder på Søndager å, for å ta igjen pasienter så de slipper å vente for lenge på timen sin. Han er dyktig og etterspurt 😘

• Like 4

Haha, sant 😉 dere har jo sett bildene fra tannlegestolen 😘

ikke slikt antrukket når han skal jobbe i munnen min altså 😅

3 minutter siden, Chen skrev:

Vent nå litt, du er en eskorte som drar til tannlegen, setter seg i tannlegestolen og tannlegen får"behandling". Dette er jo akkurat det motsatte av drømmen til @TomX!

😂

Men sukk.., jeg må nok bytte leilighet i morgen.. kjempefin leilighet i barcode.., men svart muggsopp i dusjen..!

• Like 2
6 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Fra kl 19-22 i dag til 12 Onsdag 🫦

(søndag skal jeg til tannlegen, så jeg er veldig usikker på om jeg blir aktiv den dagen)

Jeg kom tilbake i morges.

Glad for at du er her og velkommen tilbake til byen milfen. Jeg kontakter deg  mandag-tirsdag.

Jeg har en veldig stram timeplan for de kommende ukene men jeg vil besøke deg😎

• Like 1
  • Thanks 1
1 time siden, Mikhen skrev:

Jeg kom tilbake i morges.

Glad for at du er her og velkommen tilbake til byen milfen. Jeg kontakter deg  mandag-tirsdag.

Jeg har en veldig stram timeplan for de kommende ukene men jeg vil besøke deg😎

Så hyggelig å lese 😘

god natt 😘

• Like 2
  • Thanks 1
15 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Haha, sant 😉 dere har jo sett bildene fra tannlegestolen 😘

ikke slikt antrukket når han skal jobbe i munnen min altså 😅

Men sukk.., jeg må nok bytte leilighet i morgen.. kjempefin leilighet i barcode.., men svart muggsopp i dusjen..!

Er du jente ? Da