Gå til innhold

Aina J Stavnsbxrg

FittePrins

Anbefalte innlegg

Mange forskjellige studier har antydet at det finnes seks vanlige grunner til at menn bruker prostituerte:

1. En «horefantasi» – spenning kombinert med en viss forakt; prostituertes «skitne» oppførsel gjør møtet mer spennende.
2. Ny sex – ting som menn ikke kan eller vil be konene eller kjærestene sine om å gjøre.
3. Det ultimate mannlige forbruksproduktet – menn kan gå inn, få det de vil ha og komme seg ut uten problemer.
4. Ensomhet – eldre menn, sjenerte eller fysisk funksjonshemmede menn som ser prostituerte som sitt eneste utløp for sex og kvinnelig selskap.
5. Makt – sexarbeidere behandler menn «som en mann», og vil generelt gjøre det de blir bedt om.
6. Mange menn kan ikke eller nekter å håndtere kvinners følelser – transaksjonssex unngår dette.

Og selvfølgelig er mange av disse underbygget av behovet for spenningssøking, også kjent som sensasjonssøking, som er et personlighetstrekk definert av den aktive jakten på nye, komplekse og intense opplevelser, ofte med fysisk, sosial eller økonomisk risiko.

Det er sannsynligvis rimelig å si at hver av disse grunnene er grobunn for videre psykologisk undersøkelse, og deretter avgjøre om du mener kundene er defekte eller ikke.

En viss grad av selvinnsikt er nyttig for dette.

Endret av Natt
  • Like 9
  • Thanks 1
  • 3 weeks later...
På 17.11.2025 den 18.29, Rampen skrev:

Tid for nytelse er jo en gammel dame som begynte å selge seg i alderdommen. Veldig merkelig, men ettersom hun kan være selektiv med hvem hun møter og ikke gjør det for å finansiere rus eller er (åpenbart) psykisk syk så er det vel sikkert trygt å møte henne. 

😂😂😂😂 Nå lo jeg godt 😂😂😂😂

tusen takk 😘

helt riktig det er ingen rusproblemer her i gården hvertfall. Ikke tror jeg jeg kan kategoriseres som psykisk syk, men litt sprø må jeg vel være som tok spranget å realiserte en våt ungdommelig fantasi jeg såvidt luktet på da jeg leste i en artikkel om en eskorte i en avis.

Da ble det isteden mann og barn, men om jeg ikke møtte ham da, så kan det nok hende jeg hadde startet tidligere. Det får jeg aldri vite, men familielivet fenget mer enn jeg turte å realisere tanken den gang da.

morsomt at det er mulig å realisere dette nå som 50 😉 

• Like 4
3 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

😂😂😂😂 Nå lo jeg godt 😂😂😂😂

tusen takk 😘

helt riktig det er ingen rusproblemer her i gården hvertfall. Ikke tror jeg jeg kan kategoriseres som psykisk syk, men litt sprø må jeg vel være som tok spranget å realiserte en våt ungdommelig fantasi jeg såvidt luktet på da jeg leste i en artikkel om en eskorte i en avis.

Da ble det isteden mann og barn, men om jeg ikke møtte ham da, så kan det nok hende jeg hadde startet tidligere. Det får jeg aldri vite, men familielivet fenget mer enn jeg turte å realisere tanken den gang da.

Tydeligvis et utbrudd fra en forvirret og defekt kvinne. 😉

• Haha 3
14 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

😂😂😂😂 Nå lo jeg godt 😂😂😂😂

tusen takk 😘

At alle prostituerte er MILEVIS unna normal variasjonsbredde er på det rene. Så en avviker er du helt klart.
Kvinner er fra naturens side svært selektive og kresne når det kommer til sex. Nettopp derfor er det et stort marked for menn som ikke får tilgang til kvinner. 
Årsaken til dette er jo biologisk. Sex fører med seg stor risiko for graviditet og dermed belastning for kvinner. At man nå har prevensjonsmidler endrer ikke instinktene våre. 
Kvinner som ligger rundt med menn nærmest ukritisk er derfor alltid "defekte" i den forstand at de mangler naturlige reaksjonsmønstre.

Som sagt er det ofte tung psykatri og/eller rus som ligger bak valget om prostitusjon. Jenter som har opplevd systematiske og grove seksuelle overgrep i barndommen blir avstumpet og likgyldige. De utvikler ikke de normale sperrene og den instinktive ryggmarksrefleksen til å brekke seg og spy ved synet av et feit, gammelt gubbesvin som står naken med hengemage og mikropenisen i hånda klar til å utsette dem for en grotesk opplevelse. 

Som sagt er du en eldgammel dame, så får deg blir situasjonen noe annerledes. Du kan takke nei til de mest motbydelige krekene og også begrense antall kunder. I teorien kan det tenkes at du i grunn er et helt ordinært løst, felleshøl på lik linje med damer som ligger med tilfeldige menn de synes er noenlunde tiltrekkende. Forskjellen er at du får betalt for det. 
Videre trenger ikke du bekymre deg for at ingen mann vil ha et fast forhold med deg fordi du er en hore (dvs. lavest mulig sosial status). Dette ettersom du er 50 år gammel og ferdig med denslags, uansett. 

Men når normale kvinner har mellom fem og ti sexpartnere gjennom et helt liv, så sier det seg selv at damer som har lagt seg på rygg for 100 menn er ikke er helt i vater.

Som du skriver så er du nok "sprø", men ikke totalt klink kokko i knollen. Du er ikke Cathrine Borten, Carolina Vincent Slorafoss eller Ivonne Nesse, nei. Der snakker vi reimer og tvangsinnleggelse på psykatrisk. Jeg tror heller ikke du er en fare for deg selv eller omgivelsene. 

• Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 4
23 timer siden, Rampen skrev:

At alle prostituerte er MILEVIS unna normal variasjonsbredde er på det rene. Så en avviker er du helt klart.
Kvinner er fra naturens side svært selektive og kresne når det kommer til sex. Nettopp derfor er det et stort marked for menn som ikke får tilgang til kvinner. 
Årsaken til dette er jo biologisk. Sex fører med seg stor risiko for graviditet og dermed belastning for kvinner. At man nå har prevensjonsmidler endrer ikke instinktene våre. 
Kvinner som ligger rundt med menn nærmest ukritisk er derfor alltid "defekte" i den forstand at de mangler naturlige reaksjonsmønstre.

Som sagt er det ofte tung psykatri og/eller rus som ligger bak valget om prostitusjon. Jenter som har opplevd systematiske og grove seksuelle overgrep i barndommen blir avstumpet og likgyldige. De utvikler ikke de normale sperrene og den instinktive ryggmarksrefleksen til å brekke seg og spy ved synet av et feit, gammelt gubbesvin som står naken med hengemage og mikropenisen i hånda klar til å utsette dem for en grotesk opplevelse. 

Som sagt er du en eldgammel dame, så får deg blir situasjonen noe annerledes. Du kan takke nei til de mest motbydelige krekene og også begrense antall kunder. I teorien kan det tenkes at du i grunn er et helt ordinært løst, felleshøl på lik linje med damer som ligger med tilfeldige menn de synes er noenlunde tiltrekkende. Forskjellen er at du får betalt for det. 
Videre trenger ikke du bekymre deg for at ingen mann vil ha et fast forhold med deg fordi du er en hore (dvs. lavest mulig sosial status). Dette ettersom du er 50 år gammel og ferdig med denslags, uansett. 

Men når normale kvinner har mellom fem og ti sexpartnere gjennom et helt liv, så sier det seg selv at damer som har lagt seg på rygg for 100 menn er ikke er helt i vater.

Som du skriver så er du nok "sprø", men ikke totalt klink kokko i knollen. Du er ikke Cathrine Borten, Carolina Vincent Slorafoss eller Ivonne Nesse, nei. Der snakker vi reimer og tvangsinnleggelse på psykatrisk. Jeg tror heller ikke du er en fare for deg selv eller omgivelsene. 

Jeg ser flere legger til et forvirret smiley på dette. 
men kjære dere, mannen er ikke på viddene her. Mye fornuftig en kan sile ut fra dette. I forhold til majoriteten av eskortemarkedet er jeg, uten tvil, eldgammel 😅

Dette utrykket bruker jeg selv om meg selv i ulike settinger. Som for eksempel når jeg snakker med de ytterst få vennene mine som vet om denne hobbyen min «tenke seg til at den gamle nabokjerringa klarer å dra inn så mye på å møte menn 😉 Er jo helt fantastisk ❤️ 

Det også mange, ufattelig mange unge menn som kontakter meg og vil møtes å med en milf fetish også. Noen ganger for ungt, for jeg tenner ikke ved å se på russetoget 😅 

De fleste jeg møter, har ikke noen utfordringer på sjekkeren. De bare har ikke tid til det, eller de er i en sitter i et sexløst forhold og kan ikke risikere elskerinne.

Som person når jeg har følelser for en mann, er jeg 100% monogam. For er det følelser for én, er det bare den ene jeg vil ha. Overhode ingen tenning mot andre menn.

Nå lever jeg ut en slags fantasi (alter ego) jeg fantaserte om før, men aldri turte, å ta betalt for min tid. En slags fetish det å, for det tenner meg veldig 🔥

Så før jeg når mitt hårete mål, og helst ikke etter målet er nådd, skal klare å unngå Amors piler. Slik at jeg da kan fokusere på mine mer normale verdier som familie, dyr og skaperglede.

Joda, jeg har små glimt hvor jeg savner livet med «den ene». Spesielt nå i denne kalde tiden. Men, jeg er blitt veldig glad i mitt liv som singel. Kunne kjøpe det jeg vil, når jeg vil. Kunne gjøre hva jeg vil, når jeg vil ❤️ Så når mine herlige kunder, tar jeg et dypdykk i mitt rollespill GFE og eller milf ++ På den måten dekker dere som kunder et behov for  meg også på et vis 💋 

Så lukkes døren, og jeg tenker på meg selv og min familie igjen ❤️

(og ja, en ting til er korrekt i @Rampen rant, som jentungen overlevde jeg overgrep og i ungdomstiden voldtektsforsøk. Dette har ikke plaget meg (med mareritt eller traumer) ei heller plager det meg i ettertid, da jeg har en særdeles sterk psyke og egen evne til å se ting fra utallige vinkler, men selvsagt har det sikkert psykologisk gitt meg en innsikt til sex som ikke alle har)

• Like 4
  • Thanks 2
På 18.11.2025 den 5:56 AM, Natt skrev:

Det er sannsynligvis rimelig å si at hver av disse grunnene er grobunn for videre psykologisk undersøkelse, og deretter avgjøre om du mener kundene er defekte eller ikke.

En viss grad av selvinnsikt er nyttig for dette.

Det virker ganske tydelig for meg hvor selvinnsikt faller inn i kommentarfeltet her ... og hvor den ikke gjør det. 😂

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1