Gå til innhold

Min favorittdame.....?

Featured Replies

Skrevet

Så deilig jente du har generert. Tørr stort sett ikke møte latinas pga det som blir sagt på dette forumet, har bare møtt en og hun var ok - men ikke mer. Kanskje jeg skal prøve AI for å genere egne horeønsker da. 

jeg liker dem kritthvite, syltynne og unge (over 18). Ikke så mange av dem rundt om i virkeligheten. Eller såklart gravide damer ;)

Men bildet ditt inspirerte meg, kanskje jeg endelig skal sprute i munnen til en latinahore mens kona er borte i helga 😇

Endret av Gravidelsker

Skrevet
  • Forfatter
3 timer siden, Gravidelsker skrev:

Så deilig jente du har generert. Tørr stort sett ikke møte latinas pga det som blir sagt på dette forumet, har bare møtt en og hun var ok - men ikke mer. Kanskje jeg skal prøve AI for å genere egne horeønsker da. 

jeg liker dem kritthvite, syltynne og unge (over 18). Ikke så mange av dem rundt om i virkeligheten. Eller såklart gravide damer ;)

Men bildet ditt inspirerte meg, kanskje jeg endelig skal sprute i munnen til en latinahore mens kona er borte i helga 😇

Ikke sant? Jeg kan love deg at min venninne i denne tråden er med på alt jeg ønsker meg. Hun er billigere enn hun ser ut.... 😁

Hvis du lurer på om du liker latinoer så gå til Nayrobi når hun er tilbake. Min spådom er at du da blir frelst...

Skrevet

Må si du har baller @karsten; lage en tråd om AI genererte bilder av en eskorte. Slike tråder har tidligere åpnet Pandoras boks og porten til helvete før. 

De som veit, de veit. 😁

Skrevet

Heldigvis er det virkeligheten, i stedet for AI, som viser meg min favoritt - den thailandske sangeren Mod Matana...

https://www.facebook.com/reel/1488514662421032

Skrevet

Fin latin dame! Umulig å se at dette er fake

• 3 weeks later...
Skrevet

Dette er min!

Lange negler, vipper, mørk, feminin og fin kropp! 

Screenshot 2025-11-17 100151.jpg

Skrevet
1 minutt siden, LonasGahr6tøre skrev:

Lange negler, vipper, mørk, feminin og fin kropp! 

Er det ei som annonserer noen plass?

Skrevet
8 minutter siden, nelson2 skrev:

Er det ei som annonserer noen plass?

Nei, dessverre 

https://www.instagram.com/wowsvoboda/

Skrevet
På 28.10.2025 den 16.12, Natt skrev:

Heldigvis er det virkeligheten, i stedet for AI, som viser meg min favoritt - den thailandske sangeren Mod Matana...

https://www.facebook.com/reel/1488514662421032

Pokker, skulle aldri åpnet den koblingen...

Skrevet
1 time siden, Thermos skrev:

Pokker, skulle aldri åpnet den koblingen...

Jeg vet det! Hun har ødelagt meg for livet. 😂

Skrevet

Gleder meg til jeg kan generere min drømmedame med KI og 3D printe henne. 

Skrevet

Fy fader...et kvarter hadde vært nok 😄