Gå til innhold

Marisasexyyy

Langbein

Anbefalte innlegg

Jeg tok sjansen og besøkte Marisa, uten noen rapport om dama verken på RE eller her i forumet. Noen ganger treffer man blink. Dette var ikke en av de gangene. 

Hun hadde oppgitt 2000 for 1 time på RE. Da jeg kom frem, skulle hun ha 2500. Da skulle jeg ha snudd og gått min veg. Men så er jeg ikke typen som snur i døra, det har jeg aldri gjort. Ville gi henne en sjanse og se om hun fortjente 2500 for en time. Det gjorde hun absolutt ikke.

Jeg fikk ikke noe tilbud om dusj. Det var rett inn på soverommet og fort på med kondomen. Ingen tilbud om massasje. En heller uinspirert suging med kondomet på, før hun stilte seg i hundestillingen. Fin rompe og kropp, så det tok kun et par minutter før spruten kom. Så var det på med klærne og ut. Fra jeg kom og til jeg var ute igjen gikk det 20 minutter. 

Anbefales ikke.

• Like 2
  • Thanks 5
4 minutter siden, Langbein skrev:

Hun hadde oppgitt 2000 for 1 time på RE.

Står 2500 nå, prisene oppdatert for to dager siden.

6 minutter siden, Langbein skrev:

Da skulle jeg ha snudd og gått min veg. Men så er jeg ikke typen som snur i døra, det har jeg aldri gjort.

Hvorfor ikke? Hvis prisene ikke er det du mener du har sett så er det jo en dårlig start for deg. Prøver du å reforhandle er du nesten garantert dårlig service. Er vanskelig å redde møter som starter dårlig.

Hun har to gode reviews, kanskje du bør dele din mening der oxo.

• Like 3
2 timer siden, Langbein skrev:

Jeg tok sjansen og besøkte Marisa, uten noen rapport om dama verken på RE eller her i forumet. Noen ganger treffer man blink. Dette var ikke en av de gangene. 

Hun hadde oppgitt 2000 for 1 time på RE. Da jeg kom frem, skulle hun ha 2500. Da skulle jeg ha snudd og gått min veg. Men så er jeg ikke typen som snur i døra, det har jeg aldri gjort. Ville gi henne en sjanse og se om hun fortjente 2500 for en time. Det gjorde hun absolutt ikke.

Jeg fikk ikke noe tilbud om dusj. Det var rett inn på soverommet og fort på med kondomen. Ingen tilbud om massasje. En heller uinspirert suging med kondomet på, før hun stilte seg i hundestillingen. Fin rompe og kropp, så det tok kun et par minutter før spruten kom. Så var det på med klærne og ut. Fra jeg kom og til jeg var ute igjen gikk det 20 minutter. 

Anbefales ikke.

Den er kjip. Er ofte ett rødt flagg når prisen øker ved fremmøte. Er nok mange som har gått på den pga kåtskap og det vet jentene som har vært lenge i gamet å utnytte. Beste tipset er vel å ha en backup plan B å gå til. Er lettere å si nei og snu da.

• Like 1