Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Opprydding i søplehaugen

Featured Replies

Skrevet

Vi trenger noen som er litt data kyndig og kan rydde i søplehaugen som blir større og større på denne siden. Seriøse innslag druknes  i søppel, altså er det en måte å ødelegge på som sikkert er hensikten. Når søpla er kastet i søple dunken så blokkering av diverse adresser. Vi har også veldig mye gammelt i fra 10 år tilbake. Det er ikke nødvendig å ha noe som er 5 år gammelt. Innholdet i det meste her går ut på dato temmelig fort, her er det - best før - som gjelder og det som er 1 år gammelt er lite aktuelt. Dere som driver denne siden, har dere noen ryddegutter/jenter som kan rydde i rotet?

Skrevet

Hvis bare noen av oss faste her kunne blitt utnevnt til moderatorer så hadde det hjulpet litt. Men de er ikke interessert.

Skrevet

Jeg tror ikke eierne er interessert i å legge ned noe ressurser i dette, det gamle ble jo kjøpt og videreført for en billig penge, så det står ikke noe på spill om det dør ut.

Jeg har ikke tro på å drifte dette på dugnad/frivillig basis tilsvarende Eros chat.

Jeg nevnte det for @223 at et Forum i Finalnd/Sverige var til salgs, men til astronomiske summer, det ligger fortsatt til salgs, (Sexvork.net). Men i tillegg til forumet, så var det en betydelig annonsedel med, også noen fra Norge.