Gå til innhold

Opprydding i søplehaugen

Jan Moen

Anbefalte innlegg

Vi trenger noen som er litt data kyndig og kan rydde i søplehaugen som blir større og større på denne siden. Seriøse innslag druknes  i søppel, altså er det en måte å ødelegge på som sikkert er hensikten. Når søpla er kastet i søple dunken så blokkering av diverse adresser. Vi har også veldig mye gammelt i fra 10 år tilbake. Det er ikke nødvendig å ha noe som er 5 år gammelt. Innholdet i det meste her går ut på dato temmelig fort, her er det - best før - som gjelder og det som er 1 år gammelt er lite aktuelt. Dere som driver denne siden, har dere noen ryddegutter/jenter som kan rydde i rotet?

• Like 3
  • Thanks 2

Jeg tror ikke eierne er interessert i å legge ned noe ressurser i dette, det gamle ble jo kjøpt og videreført for en billig penge, så det står ikke noe på spill om det dør ut.

Jeg har ikke tro på å drifte dette på dugnad/frivillig basis tilsvarende Eros chat.

Jeg nevnte det for @223 at et Forum i Finalnd/Sverige var til salgs, men til astronomiske summer, det ligger fortsatt til salgs, (Sexvork.net). Men i tillegg til forumet, så var det en betydelig annonsedel med, også noen fra Norge.

• Like 1