Gå til innhold

Kveldspiker

ElonKusk

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Idioten skrev:

Nå imponerer du Elon. Nominerer denne til årets post på noresk.

"Skriv en sang om brukerne x på forumet noresk.com" Så spytta AI'en ut dette på 10 sekunder. Det er helt vanvittig teknologi, og snart kommer dette i videoformat. 

• Like 5
9 timer siden, ElonKusk skrev:

spytta AI'en ut dette på 10 sekunder. Det er helt vanvittig teknologi, og snart kommer dette i videoformat.

Denne typen AI-generert innhold tar vi gjerne mer av. Uendelig mye mer underholdende enn brorparten av masetrådene her inne. Stoler på at du kommer tilbake med musikkvideoer av låtene så snart det lar seg gjøre. Gleder meg til å se JRJ og gjengen på film :-)

• Like 2

Kult at jeg blir nevnt i sangen din Kusk!

Nicket mitt er jegern fordi jeg jakter på eskorter, så det stemmer bra. Jeg jakter mer om natta fordi mange eskorter sover kl 6 og våkner kl 14… men jeg vil gjerne jakte om morgen før jeg drar på jobb. Er det noen som har anbefalinger til eskorter som er våken kl 6-7 om morgen uten at det er kø utenfor døra? 

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
  • Sad 1
5 minutter siden, jegern skrev:

Kult at jeg blir nevnt i sangen din Kusk!

Nicket mitt er jegern fordi jeg jakter på eskorter, så det stemmer bra. Jeg jakter mer om natta fordi mange eskorter sover kl 6 og våkner kl 14… men jeg vil gjerne jakte om morgen før jeg drar på jobb. Er det noen som har anbefalinger til eskorter som er våken kl 6-7 om morgen uten at det er kø utenfor døra? 

Jeg mistenker at det må du bare glemme og at du må fortsette med kveldsjakten.

• Thanks 2
6 timer siden, karsten skrev:

Fantastisk, @ElonKusk! Dette var morogreier. Hvilken AI brukte du? JEg har en del arrangementer fremover og tenker at jeg skal få laget litt fengende, skreddersydde sanger til de....

Suno. Den gjør det meste, men er litt woke på lyrics. Bruk grok hvis du ikke skriver de selv eller trenger litt hjelp med strukturen.

• Like 3
  • Thanks 1
20 minutter siden, jegern skrev:

Er det noen som har anbefalinger til eskorter som er våken kl 6-7 om morgen uten at det er kø utenfor døra?

Har du forsøkt å filtrere på åpningstider? Mistenker du kun får opp de "døgnåpne", men hvem vet... kanskje det eksisterer en morgenfugl blant alle gledespikene der ute? De jeg kjenner har en døgnrytme lik den du beskriver. Sover sånn rundt regnet fra 6 til 14. Tror det tidligste jeg har forsøkt å få til er en avtale kl. 13. Bestilte kvelden i forveien. Det ble jævlig mye surr da dama tydelig ikke var helt våken når jeg skulle komme.

• Like 3
20 minutter siden, Idioten skrev:

Har du forsøkt å filtrere på åpningstider? Mistenker du kun får opp de "døgnåpne", men hvem vet... kanskje det eksisterer en morgenfugl blant alle gledespikene der ute? De jeg kjenner har en døgnrytme lik den du beskriver. Sover sånn rundt regnet fra 6 til 14. Tror det tidligste jeg har forsøkt å få til er en avtale kl. 13. Bestilte kvelden i forveien. Det ble jævlig mye surr da dama tydelig ikke var helt våken når jeg skulle komme.

Jeg har ofte avtaler som starter 12 og 13. Men jeg har da også opplevd at de prøver å forskyve på avtalen, da sannsynligvis pga. de har forsovet seg 😄

• Like 3
  • Thanks 1
4 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Jeg har ofte avtaler som starter 12 og 13. Men jeg har da også opplevd at de prøver å forskyve på avtalen, da sannsynligvis pga. de har forsovet seg 😄

Har samme erfaring.
Godt tips: Når en dame ikke respekter din tid, kanseller!
Vis hun ikke respekterer tiden din er hun ikke profesjonell.

De damene jeg kan anbefale er dem som respekterer tiden din, og gjerne gir deg mer tid.
Har opplevd med et par jenter at jeg nesten ikke får lov til å dra.
Da kommer jeg tilbake.

Damer som ser på klokken er ikke interessert i jobben, men pengene.

• Like 3