Gå til innhold

Topplisten realeskort


gsxr600

Anbefalte innlegg

Har lurt litt på dette ofte. Topplisten på realeskort er som oftest fylt opp med eskorter som havner langt ned på min liste over valg av eskorter.

Jeg sier ikke at jeg har svaret på hva som er den perfekte eskorte, men noe må være riv ruskende galt i hvordan topplisten dannes.

 

Pr dags dato er 7 av de første 10 plassene tildelt en (for meg) ganske ekkel "transe" som fyller bloggsider og annonsesider med gørret sitt. Her går det i dop, medisiner osv.

kan det virkelig stemme at brukerne av disse sidene har sørget for at denne personen har 7 av plassene i topp 10?

Lenke til kommentar

Nettopp. Det forklarer jo saken.

 

Trikset er altså å "peise på" med oppdateringer, bilder og blogger, så booster det plasseringen på topplisten.

 

Anmeldelser hjelper vel også, men det er det dårlig med akkurat der :-)

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat så rart. Man kommer på topplisten hvis man får masse visninger, og hvis noe er morbid, vil vi mennesker med én gang klikke oss inn på det. Derav massevis av visninger! 

Lenke til kommentar
På 12.1.2017 den 19.13, slav1 skrev:

Nettopp. Det forklarer jo saken.

 

Trikset er altså å "peise på" med oppdateringer, bilder og blogger, så booster det plasseringen på topplisten.

 

Anmeldelser hjelper vel også, men det er det dårlig med akkurat der :-)

det hjelper å spame med 8 annonser ..

 

men transen er 2 transer, en øst europerer som er gal i hode og en norsk en , usikker hvem som er best og værst, det er vist venner :P

Lenke til kommentar

*inn og snoke på transen* 

Er det puppen hans på bilde 21? Ser jo ut som en ballong som skal til å sprekke :( Artige parykker da! Tror ikke det er mye hemninger der:) 

Men dere, ikke ta imot tabletter og poppers fra en fremmed - eskorte eller ikke. Vær kritisk til hva dere har i dere! Synes ikke han skal få lov til å reklamere for å gi ut reseptbelagte legemidler. Rart at ikke politiet har vært der. Ugreit synes jeg :( 

Lenke til kommentar

Nevnte transe er også inne på chattesider med tilbud om reseptbelagte potenspiller/poppers. Fremtoningen virker direkte ekkel, og jeg synes det er rart om ikke noen bryr seg med måten markedsføringen foregår på.

Lenke til kommentar

Per definisjon så er jo poppers ulovlig i Norge. Det er også _veldig_ ulovlig å distribuere legemidler når man (garantert) ikke har legelisens. Mulig jeg er skikkelig tantete nå, men jeg synes det er ekkelt at kolleger driver på med sånt :(

Lenke til kommentar

Evelyn her. be the toplist is not that easy, update picture, opp date travel plans,up date  blog, good reviews, and after service ( fast client always give the mostly support and still contact them ang just like a friend)

I feel little bit piss off of one of the girl what she doing and want to be top list, she write 7 to 8 time blog and write the same thing everyday about her inn call or outcall and her last day crazy travel plans that she can get most tranfikk.  Or some other girl and mostly in Bergen and they use robot too to get toplist in easy way.

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...