Gå til innhold

Nå trenger vi en Exit-leilighet

Mhaal903

Anbefalte innlegg

Funker dessverre ikke! Jeg hadde dette i Stranden på Aker Brygge. Stue kjøkken integrert , 2 soverom og bad dusj i ett , med 4 kompiser. Soveplass til 3. 

Ingen rydder og det ser helt jævelig ut. Blir ubalanse i hvem som kjøper in bobler, vin og øl, lav vilje til å dekke add on kostnader, leiligheten ble kjent som ett sted hvor du ble pult, tyveri av drikke og div ting inkludert en Breitling og gull mansjettknapper. Nattmat liggende ute en hel uke. The verste var at en av gutta fortalte kona om kåken. 

Damer som ble pult ble også forlatt da noen av gutta skulle hjem til kona. Kan se på ARLO kamera at de vandret rundt i stua alene. 

For mye stress, kostander og mas. 

• Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1
1 time siden, FittePrins skrev:

Funker dessverre ikke! Jeg hadde dette i Stranden på Aker Brygge. Stue kjøkken integrert , 2 soverom og bad dusj i ett , med 4 kompiser. Soveplass til 3. 

Ingen rydder og det ser helt jævelig ut. Blir ubalanse i hvem som kjøper in bobler, vin og øl, lav vilje til å dekke add on kostnader, leiligheten ble kjent som ett sted hvor du ble pult, tyveri av drikke og div ting inkludert en Breitling og gull mansjettknapper. Nattmat liggende ute en hel uke. The verste var at en av gutta fortalte kona om kåken. 

Damer som ble pult ble også forlatt da noen av gutta skulle hjem til kona. Kan se på ARLO kamera at de vandret rundt i stua alene. 

Blir nesten verre enn å havne i sameie med familie på gammelt hus det der.

• Haha 2
11 timer siden, FittePrins skrev:

Nettopp 😂 Det blir verre enn et guttekollektiv. Her ser man litt av hva som kreves av kostnader, tid og organisering for å være vert.

• Haha 1
13 timer siden, FittePrins skrev:

Amatører. Dette var tydeligvis en rotete gjeng uten struktur og system, som ville klart å rote til en 24-timers hyttetur. Jeg foreslo at seriøse (og selvfølgelig ryddige) herrer. Og man leier da selvsagt vasketjenester. Ærlig talt, spiser dere engang med bestikk?

• Like 1
  • Haha 5
9 timer siden, Otono skrev:

Nettopp 😂 Det blir verre enn et guttekollektiv. Her ser man litt av hva som kreves av kostnader, tid og organisering for å være vert.

Alle er med på festen, men litt mindre aktive når uka kommer. Driven for å holde ett clean house droppet eksponesiellt med leieforholdet. Selve leien trekkes fra konto, hva som er stress er hvem kjøpe siste kasse med bobler, pils og brennevin. Vi kom litt skeivt ut på overheads. Det ble en ubalanse. Vi ble uenige, andre ville ikke betale for gildet. Noen satt ned foten, noen var for rause, en stjælt klokke ble også stress. Vi hadde vaskedame, men måtte ned til Aker brygge å gi  / hente nøkkel -dette ble også ennå mer stress. 

...men vi hadde noen fine fester og det var lett å får med damer fra Tjuvholmen bort og opp. Etter ett år så back firet dette og damene snakket seg i mellom og det ble mer krevende å hente å ta med opp. Da gikk vi over til out call eskorter og dette kostet. Dama til hun ene brøt opp hele opplegget...!

I konklusjon så er ikke dette noen å hige etter. Om så lei en AirB&B i 7 dager å test først. 

Høres ut som veldig mye jobb for et stykke fitte.
Jeg kjører dem i taxien min, på kjøkkenet på den Indiske restauranten eller på bakrommet på din lokale frukt butikken.
Aldri blitt noen problemer med Statens vegvesen, mattilsynet eller kommunen. 

10 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Høres ut som veldig mye jobb for et stykke fitte.
Jeg kjører dem i taxien min, på kjøkkenet på den Indiske restauranten eller på bakrommet på din lokale frukt butikken.
Aldri blitt noen problemer med Statens vegvesen, mattilsynet eller kommunen. 

Hmmmm.... svært få indere kjører taxi i Oslo. Dette grunnet kulturelle konflikter med en allerede eksiserende majoritet av næringen! Jeg kaller bullshit på dette. Indiske restauranten - ja ! Taxi NEI. 

Jeg kjører taxi i Calcutta.  Jeg er taxi sjåfør mannen. Det var drømmen min siden jeg var liten, jeg solgte familie huset for å kjøpe min første taxi.
Jeg kjørte taxien hele veien til Norge, for å starte Indisk restaurant og frukt butikk.

3 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg kjører taxi i Calcutta.  Jeg er taxi sjåfør mannen. Det var drømmen min siden jeg var liten, jeg solgte familie huset for å kjøpe min første taxi.
Jeg kjørte taxien hele veien til Norge, for å starte Indisk restaurant og frukt butikk.

#1 du er en idiot! 

#2 skjønner ikke at du gidder skrive sånn piss! 

4 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

#1 du er en idiot! 

#2 skjønner ikke at du gidder skrive sånn piss! 

1. Du er en svak person, uten moral eller integritet.

2. Jeg forstår ikke at du bryr deg så mye, du kan virkelig ikke ha et interessant liv.

Jeg tror det meste du skriver her på forumet er dine feberfantasier.

Du og @AlexanderLarsen er samme person btw.

Endret av JoeRoganJosh