Gå til innhold

Kinesiske Vivian

Featured Replies

Skrevet

Er det noen som har kontaktdetaljene hennes. Får ikke svar på det nummeret jeg har. Er hun fortsatt i Norge og aktiv?

Skrevet

Jeg har prøvd å ringe henne flere ganger. Ingen svar å få.

Skrevet

Hvis det er Vivi du mener, så mistet jeg kontakten med henne for lenge siden. Har fortsatt det gamle nummeret hennes, men får ikke kontakt.

Skrevet

Svarer ikke på epost heller nå for tiden. Kanskje hun er i Kina for å feire nyttår.

Skrevet
  • Forfatter

Jeg har både epost og nummer, men har ikke fått svar det siste året faktisk. Hun hadde jo bare studieopphold her og studiene er vel kanskje ferdige nå. Kanskje hun har dratt hjem for godt?

Skrevet

Hun har fått seg fast jobb og flyttet ut av hybelen. Har også sluttet med tidligere aktiviteter.

Skrevet

Tenkte det ja. Hun snakket jo godt norsk, og jeg hadde inntrykk av at hun helst ville bli her.

Skrevet
2 timer siden, Getzen skrev:

Hun har fått seg fast jobb og flyttet ut av hybelen. Har også sluttet med tidligere aktiviteter.

Er dette den samme som også kalte seg for Keelisa?

Skrevet

Hun som jeg har snakket om er iallfall ikke det, men det er fullt mulig at det er flere Vivi(an)er. Hun jeg tenker på hadde en hotmail som begynte med S og så et langt nummer.

Skrevet
13 timer siden, Moderator skrev:

Hun som jeg har snakket om er iallfall ikke det, men det er fullt mulig at det er flere Vivi(an)er. Hun jeg tenker på hadde en hotmail som begynte med S og så et langt nummer.

Er vel kanskje ikke den samme. Hun jeg tenkte på har et langt nummer før krøllalfa og så qq.com

Har ikke fått kontakt på flere måneder, men tror hun fortsatt er i Oslo

Skrevet

Gjorde hun cim eller bareback`Husker ikke om jeg møtte henne noen gang

Skrevet
8 timer siden, pererher skrev:

Gjorde hun cim eller bareback`Husker ikke om jeg møtte henne noen gang

Da har du nok ikke vært hos henne, det ville du husket 😎 Jeg traff henne bare en gang, men hun gjorde det jeg ville. Savner henne 😇