Gå til innhold

Emily LatinHot

Langbein

Anbefalte innlegg

Langbein, det gikk unna som det skvatt, både i 1ern og 2ern.

Jeg var innom i Trondheim før helga og ble meget imponert over serviceviljen til jenta fra den Bolivarske republikken Venezuela.

Bildene er ok, men gode bilder :)

Hun støttet seg med albuene på sengkanten og ropte på det, ... da jeg gjorde meg klar for skuddet. 

Enjoy!

• Like 2
  • Thanks 3
På 23.10.2025 den 16.47, takeawalk skrev:

Langbein, det gikk unna som det skvatt, både i 1ern og 2ern.

Jeg var innom i Trondheim før helga og ble meget imponert over serviceviljen til jenta fra den Bolivarske republikken Venezuela.

Bildene er ok, men gode bilder :)

Hun støttet seg med albuene på sengkanten og ropte på det, ... da jeg gjorde meg klar for skuddet. 

Enjoy!

Takk for din rapport, @takeawalk. Må få lov å si at mitt besøk hos Emily ikke samsvarer med ditt besøk hos henne. Dama var søt og fin og ung. Bildene av henne i annonsen er riktige. Men når hun er veldig dårlig i engelsk og kun snakker spansk blir det vanskelig.  Hun skriver i annonsen sin at hun tar owo, men det stemmer ikke.  Alt gikk i et altfor for høyt tempo. Virket på meg som at hun ønsket å bli raskest mulig ferdig. Jeg skal være snill som den gode anda jeg er og gir henne terningkast 3.

• Like 5