Gå til innhold

Zen, Vixzen etc.

throwavay

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, throwavay skrev:

Er det noe som kan tipse meg om hva snappen hennes er nå for tiden. Send gjerne DM. Ser hun har en aktiv annonse på Eskortejenter, og ønsker kontakt på Whatsapp for å få snap, og jeg er ikke så lysten på å gi fra meg nummeret mitt til akkurat henne 😇

En link vil gjøre alt enklere....

7 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Hun, ja. Hun har jeg møtt live. Ser ut til at hun bare er online? Virka litt ivrig når "massasjen" startet.

Snap tror jeg hun bytter oftere enn hun skifter truser ...

• Like 1
1 minutt siden, karsten skrev:

Hun, ja. Hun har jeg møtt live. Ser ut til at hun bare er online? Virka litt ivrig når "massasjen" startet.

Snap tror jeg hun bytter oftere enn hun skifter truser ...

Jeg har møtt henne selv, sist sommer. Da var hun ruset, men du tilby sex. Fine bilder, men hun ser ut sem en hest i fjeset IRL. Hun lå å fake stønnet som var jævelig distraherende ! Hadde ikke betalt 5 spenn for en snap fra henne. Sorry. 

• Like 3
23 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Jeg har møtt henne selv, sist sommer. Da var hun ruset, men du tilby sex. Fine bilder, men hun ser ut sem en hest i fjeset IRL. Hun lå å fake stønnet som var jævelig distraherende ! Hadde ikke betalt 5 spenn for en snap fra henne. Sorry. 

Jeg var vel rusa selv da....

• Haha 1